10 september 2016

Handig: een hoesje dat je telefoon oplaadt



Van Getthedeal ontving ik voor mijn reis naar Sri Lanka dit handige hoesje. Het is een hoesje dat je om je telefoon heen doet en vervolgens je telefoon oplaadt. Geen gedoe met zo'n onhandig snoer aan je portable charger. Lees snel verder.



Dit is het hoesje. Deze is voor de iPhone 6 en 6s. Ook hebben ze dit hoesje voor de iPhone 5 en 5s. 
Met dit hoesje kun je dus snel en makkelijk je telefoon opladen. Het hoesje zelf is op te laden door je mobielen oplader, die je normaal ook gebruikt voor je iPhone, of door een usb port.


Het hoesje heeft 7000mah, doet er 6.5 uur over om 100% opgeladen te worden en kan je telefoon van 0 tot 100% opladen. Het hoesje weegt 120 gram, maakt wel je telefoon wat dikker als je hem gebruikt en heeft geen bescherming aan de voorkant van je telefoon. 


Als je een beschermend hoesje om je telefoon gebruikt, is het wel nodig om deze eraf te halen, anders past hij niet in het oplaadbare hoesje. Zoals ik al zei geeft het oplaadbare hoesje geen bescherming aan je telefoon, dus pas op! 


Je kunt je telefoon er makkelijk inschuiven, dan druk je op het knopje rechts onderin en dan gaan er blauwe lampjes branden, en dan laad je telefoon op!


Hier zie je het hoesje van de zijkant, hij maakt je telefoon vrij dik en zwaar. Maar ik vind dit veel handiger dan zo'n charger waar je nog je oplaad draadje voor nodig hebt. 


Werkt het? Jazeker. Op Sri Lanka hebben we 2 dagen overnacht in een Eco Lodge, midden in de jungle waar bijna geen elektriciteit was, dit hoesje heeft mij goed geholpen. Mijn telefoon was helemaal leeg en ik heb mijn telefoon weer tot 100% kunnen opladen. Toen ik het voor de 2e keer ging opladen lukte het maar tot 25%, dus hij kan net iets meer dan 1 x opladen 

Ik vind het erg handig en neemt ook niet enorm veel ruimte in beslag. Het kan misschien een probleem zijn dat je telefoon wat dikker er zwaarder wordt, maar ik had er niet enorm veel last van. 

Het hoesje kost €24,95 en is hier te koop.

Bedankt voor het lezen en tot snel weer!
Liefs, Esmée

*In samenwerking met Getthedeal.nl


Geen opmerkingen:

Een reactie posten