6 april 2015

Triangl Swimwear Review || Milly Candy Pink


De lente is net begonnen en de zomer staat om de hoek. 
Ik heb zo ontzettend veel zin in de zomer.
Vooral omdat deze bikini vorige maand binnen kwam en ik niet kan wachten tot ik 'm kan dragen.
Ik ontving deze prachtige bikini van triangl.com
Je kent ze vast wel, die tumblr-achtige bikini's die je nu OVERAL ziet. 




Het zal jullie vast niet ontgaan zijn, maar ik heb deze prachtige bikini dus opgestuurd gekregen. 
Iets langer als een maand geleden maakte ik er ook een video over. 
Ik vond het wel leuk om er nog een review over te schrijven zodat je alles nog even rustig kon na lezen,  nadat je mijn video had kunnen zien.

Triangl is een merk uit Australië en wordt alleen online verkocht.

Deze bikini komt in een matt zwarte kartonnen doos, met daar op glanzende zwarte letters. 
Deze doos krijg je alleen als je dit "soort" bikini besteld.

Triangl bikini's worden verzonden uit China. 
Zover ik weet wordt het in Nederland verstuurd met het leveringsbedrijf: FedEx Express. 

Het komt helemaal uit China en de levering is wel enorm snel. 
Maar daar over, later meer.


Het handige van Triangl.com is, is dat je verschillende maten kunt bestellen. 
Al ben je wat kleiner boven, en groter onder (of andersom) kun je de maten apart selecteren. 
Ideaal! 

Ik ging voor de maat XS in topje en S in broekje.
Bij mij past de bikini perfect.
Misschien handig om te weten, als je ook van plan bent om te bestellen: 
Mijn cupmaat = 70A 
Broek maat = 32-34 (XS/S)



Bij je bestelling zit ook een retour formulier en een gebruiksaanwijzing. 
Zorg er goed voor dat je de juiste maten besteld. Het ruilen van maten kost extra geld.
En dat geld wordt niet vergoed.

Dus voordat je besteld, neem de tijd en kies je juiste maat. 
Omdat dit vrij lastig is, is er rechts onderaan een "live chat". 
Daar kun je hulp vragen bij het kiezen van je maten. Handig!


Het materiaal van de bikini is Neoprene, dit materiaal wordt ook gebruikt bij surfpakken. 
De stof schijnt dus niet door en is aan de dikke kant. 
De stof rekt mee, maar niet zo erg als je gewent bent, bij je normale bikini.
De top is niet strapless, er zitten verstelbare bandjes aan die je niet los kunt halen. 

De top is voor gevormd en in de bikini zit ook een beugel. 
Er zit verder geen push-up in de bikini.




De sluiting is handig en veilig. 
Het lijkt een beetje op een vliegtuig gordel. 
Op de sluiting staat ook weer het merk; Triangl.


De prijs van deze bikini bedraagt 89 USD (!!) 
Dat is echt een hoop geld. Dus denk er goed over na. 
Nu ga ik je nog iets vertellen; 
Je moet ook 20 USD verzendkosten betalen… 
Waar je ook woont, de vaste kosten voor het verzenden van jou droombikini is en blijft 20 USD..
Als je geluk hebt, hoef je geen invoerrechten te betalen voor je pakket. 
Maar ik heb genoeg meiden op YouTube gehoord, 
(weliswaar wel engelse YouTubers) die dat wel moesten betalen.

De verzending ging met FedEx en ik kon precies zien op welke locatie mijn bikini was. 
Het duurde 2 dagen om te "verwerken" en 3 dagen om te verzenden. 
Mega snel, aangezien het helemaal uit China komt. 


Misschien handig om te weten: 

- Bewaar je bikini altijd plat, zo voorkom je kreukels.  
- Doe je bikini niet in de wasmachine maar handwas 'm met koud water. 
- Doe 'm ook zeker niet in de droger.
- Als er toch kreukels ontstaan, kun je 'm binnenste buiten strijken.

Misschien zit jij helemaal niet te wachten op zo'n poepie dure bikini. 
Wil je het het liefst zo goedkoop mogelijk? Dat kan!
Op internet zijn er duizenden sites met triangl dupes.
Dat zijn bikini's die er enorm veel op lijken maar niet van het echte merk "triangl" zijn. 
Pas wel op, want er zitten ook oplichters tussen.
De verzending zal wel langer zijn en de kwaliteit ook wel wat minder. 


Ben je ook verliefd op deze mooie bikini en ben je benieuwd waar je 'm kunt kopen? 
Klik dan hier, en je komt bij mijn bikini uit! 

Klik hier om de video te bekijken, die ik eerder over deze bikini heb gemaakt,

Bedankt voor het lezen, ik hoop dat je er iets aan hebt gehad en tot de volgende keer. 




                                                                                                 
                                                                                                 Dit product heb ik ontvangen ter review, dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten