29 maart 2016

WIN een Sleek Lente Make-up pakketje! GESLOTEN



Hoi hoi! Het is alweer een tijdje geleden dat ik een winactie heb gedaan op mijn blog.
In samenwerking met Missgorgeous.nl mag ik een leuk, lente make-up pakketje weg geven aan 1 van mijn lieve volgers. Lees snel verder!


Het is officieel lente en je make-up stash kan misschien wel een schoonmaak + vernieuwing ondergaan. Daarbij kan ik jou misschien helpen! Je kunt namelijk 3 producten winnen van het merk Sleek, De kleuren zijn lekker fris en dus ideaal voor de lente!

Dit is wat je kunt winnen:

Dit zijn de 3 producten die je kunt winnen. Sleek is een merk dat niet op dieren getest wordt! 
Wil jij deze 3 producten van Sleek winnen? Dit is wat je moet doen: 

1. Volg beautybyesmeex & missgorgeous.nl op instagram (namen zijn klikbaar)
2. Volg beautybyesmeex.com op Bloglovin! Klik hier.
3. Laat hier onder een reactie achter met dat je mee doet! 

That's all, ik hoop dat jullie het een leuke winactie vinden! Ik zal over 2 weken de winnares bekend maken. Succes!


Liefs, Esmée

*In samenwerking met Missgorgeous.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten