12 mei 2016

3 x MUA Velvet Lip Lacquer - Vivacity, Tranquility & Zest


De laatste tijd ben ik dol op felle, matte liquid lipsticks. Het is prachtig weer en daar hoort naar mijn idee een knal kleurtje bij! MUA komt met 6 nieuwe kleuren van de Velvet Lip Lacquer lijn, waaronder deze 3. Lees snel verder!


Bijna elk merk komt met liquid lipsticks, wat ik echt enorm leuk vind! Naar mijn idee is het echt een super toffe uitvinding, de laatste tijd gebruik ik ze stiekem meer dan mijn lipsticks. 

MUA Velvet Lip Lacquer - Vivacity



Aller eerst dit kleurtje, deze heet VivaCity en is echt een knal roze kleur. MUA omschrijft de Velvet Lip Lacquers als een longwear matte finish liplacquer. 

MUA Velvet Lip Lacquer - Tranquility 



Yess, met deze ben ik heel blij, sowieso wel met alle 3 maar zoals jullie weten ben ik echt gek op nude kleurtjes. Dit is de kleur Tranquility.

MUA Velvet Lip Lacquer - Zest



En dan de kleur Zest, dit is een felle koraal kleur. 


Alle Lip Lacquers hebben een simpele sponsapplicator. Ik vind dit zelf erg prettig en precies werken. 

Swatches


Dit zijn de swatches van de 3 Lip Lacquers. Van links naar rechts: Vivacity, Tranquility & Zest.
De kleuren hebben allemaal een goede dekking, ik ben maar 1 keer over mijn hand gegaan en dit is het resultaat. Ze drogen vrij snel mat op, en brengen erg fijn aan. 

MUA Velvet Lip Lacquer - Vivacity



BAM! Wat een kleur zeg. Deze kleur lijkt echt heel erg op Candy Yum Yum van MAC. De kleur is met 1 laagje helemaal dekkend. Echt een heel gaaf kleurtje zeg!

MUA Velvet Lip Lacquer - Tranquility 



Wowie, prachtige nude kleur dit! Echt een beetje zo'n Kylie Jenner Nude. Dit is zeker een kleur die ik veel zal gaan dragen, een kleur dat elk seizoen kan!

MUA Velvet Lip Lacquer - Zest



Jaaa, wauw ook zo mooi. Deze 3 kleuren passen allemaal goed in mijn straatje. Deze felle rood/koraal kleur is echt super tof!



De Lip Lacquers zijn allemaal heel erg mooi en zijn echt kleuren waar ik van houd. Ze zijn allemaal niet uitdrogend, je voelt ze amper zitten en ze blijven ook nog eens lang zitten. En dan nog eens de prijs, voor €4,99 heb je echt een top liquid lipstick. Het enige nadeel is, is dat je ze er vrij lastig af krijgt, wat eigenlijk ook wel weer een goed teken is, maar je moet echt boenen met een waterproof remover om het er af te kunnen krijgen!

Voor €4,99 zijn ze te koop bij Kruidvat.

Ik ben in iedergeval mega enthousiast en ik ben ook erg benieuwd wat jij er van vind, als je het zo ziet en leest, dus ik zou het leuk vinden als je een reactie achter laat.

Bedankt voor het lezen en tot snel weer!
Liefs, Esmée

Geen opmerkingen:

Een reactie posten