10 september 2016

Denim Skirt & Levi's - OOTD


Heerlijk, zulk weer. Nog lang geen tijd voor lange broeken, winterjassen en truien, ookal moet ik eerlijk toegeven dat ik wel zin heb in een lekkere warme trui. Vandaag heb ik weer een outfit voor jullie. Dit keer is hij erg simpel maar wel heel leuk! Lees snel verder.



De laatste tijd draag ik alleen maar rokjes, de broeken laat ik een beetje achterwegen. Dit keer heb ik een A-Line rokje aan, met knoopjes en zakjes op de voorkant. Gecombineerd met mijn nieuwe favoriete shirt; het wel bekende Levi's shirt. 

Voor een jas is het net iets te warm. Daarom heb ik gekozen voor een vest. Dit bomber-style jasje is voor nu geschikt als jas en heeft rode details die terugkomen in het shirt.


Hoe leuk is dit tasje?  Een look-a-like Valentino bag. Klein maar fijn.




Wat ik draag: 

Shirt: Levi's - Vest: Famous-Store - Rokje: Romwe - Tasje: Straatstijl - Schoenen: Straatstijl

Wat vind jij van mijn outfit en zou jij het dragen? 

Bedankt voor het lezen en tot snel weer!
Liefs, Esmée

Geen opmerkingen:

Een reactie posten