19 augustus 2016

CHANEL Rouge Coco Stylo - 206 Histoire



Ook dit mooie product van Chanel zat in de goodiebag van GLAMOUR. Zoals jullie wel weten ben ik dol op lipproducten. Dit keer test ik er eentje van een luxer merk, namelijk Chanel. Lees snel verder. 



Het product bevat 2 gram en is 18 maanden houdbaar. De Rouge Coco Stylo collectie bestaat uit 7 lipsticks, dit is er dus eentje van. 



Dit is de lipstick, genaamd Rouge Coco Stylo. Het is de kleur 206 Histoire. Het product heeft een dop die je eraf moet trekken en vervolgens moet je aan de onderkant draaien op het product er uit te laten komen. 

Rode lipsticks heb ik nog niet veel, wel een kleur die ik moet durven dragen, maar dat vind ik juist alleen maar leuk!


Dit is de swatch. Het product is echt ontzettend romig, verdeeld makkelijk en heeft goed pigment. 


En dit is 206 Histoire op mijn lippen. Een lekker opvallend kleurtje. Het is geen matte lipstick, mocht je daar van houden, is dit niet helemaal geschikt. De lipstick zit mooi op mijn lippen en voelt aan als een lipbalm, ik kan mijn lippen gemakkelijk over elkaar wrijven zonder dat het anders gaat zitten. 

Na een hapje eten raad ik wel aan om het product bij te werken. Omdat hij zo romig is verplaatst hij wel vrij snel als je wat eet/drinkt. 


Ik ben erg te spreken over de Rouge Coco Stylo van Chanel. 
De Rouge Coco Stylo van Chanel vind je hier voor €35,95. 

Wat vind jij van dit product en zou je het willen proberen?

Bedankt voor het lezen en tot snel weer! 
Liefs, Esmée 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten