2 mei 2016

Denim & Patches - OUTFIT met Loavies


Hi loves, het is mei en de zomer komt steeds dichterbij! Ik ben dol op simpele shirts met een leuk detail. Patches zijn nu helemaal in en bij Loavies bestelde ik deze top met patches. Lees snel verder als je benieuwd bent naar mijn complete outfit.



Tijdens de lente/zomer dagen vind ik het zo leuk om opvallende lipsticks te dragen. Hier draag ik Pink Nouveau van MAC.

Het shirtje van loavies heeft in totaal 4 patches, allemaal random dingen, het is een simpel shirt met toch wel iets speciaals!


Ik heb mijn nieuwe favoriete sneakers hierbij gecombineerd, ik draag ze zo graag!



Wat ik draag: 

Top: Loavies - Denim jacket: Lesara - Jeans: Noisy May - Shoes: Tangoshoes. 

Je vindt het shirtje van loavies hier.

Wat vinden jullie van mijn outfit? 

Bedankt voor het lezen en tot snel weer!
Liefs, Esmée


*In samenwerking met Loavies

Geen opmerkingen:

Een reactie posten