7 augustus 2016

Maybelline Terre Indiene Bricks Bronzer


Liefde voor compacte 2-in-1 palletjes. Vandaag review ik deze Terre Indienne Bricks Bronzer van Maybelline voor jullie. Lees snel verder!



Het palette van Maybelline is in de kleur 01 Blondes. Je hebt ook nog een variant voor de Brunettes. Het palette bevat 7 gram en is 24 maanden houdbaar. 



De vormgeving vind ik erg leuk. Er zit een matte bronzer in, en een blush, of je kunt het als highlighter gebruiken, maar ik denk dat die daarvoor net wat te bruin/roze is.


Dit zijn de swatches van de 2 producten, als ik het zo kan noemen. De blush is erg mooi warm met shimmers. De bronzer ziet er vrij oranje uit, maar laten we eens kijken hoe ze op de huid uitpakken. 


De bronzer viel op mijn huid niet enorm oranje uit, waar ik erg blij mee ben. Ik denk dat je de bronzer gemakkelijk kunt gebruiken om je gezicht meer kleur te geven. Contouren zou ik met een ander soort bronzer doen.

De blush is echt niet mijn ding. Ik draag sowieso al bijna nooit blush. De swatches zag er erg mooi uit, maar op de huid weet ik het gewoon niet. Ik vind 'm vrij oranje dus dan lijkt het net een oranje glitter streep. Ik hoop dat het op de foto goed overkomt.



Het palette ziet er echt leuk uit, de bronzer is mee te werken maar de blush valt mij helaas een beetje tegen.

De Maybelline Terre Indienne Bricks Bronzer kost €13,99 en is oa te koop bij Kruidvat.

Wat vind jij van de Terre Indienne Bricks Bronzer?

Bedankt voor het lezen en tot snel weer!
Liefs, Esmée

Geen opmerkingen:

Een reactie posten