3 augustus 2016

CHANEL Dimensions de Chanel Mascara 10 Noir


Gister werd ik zo erg verrast (en verwend) door GLAMOUR. Ze kwamen bij mij thuis met een prachtige en lekkere taart, en nog een goodiebag met allemaal Chanel producten, echt zo ontzettend leuk! Vandaag review ik voor jullie de Chanel Dimensions de Chanel mascara in 10 Noir.



Ik had nog geen ervaring met Chanel producten dus ik was zo ontzettend benieuwd. Deze mascara is sinds Mei 2016 op de markt dus is nog vrij nieuw. 


De verpakking alleen al is prachtig. Het product bevat 6 gram en is 6 maanden houdbaar. 


Dit is het borsteltje. Perfecte vorm, niet te dun en niet te dik. Het heeft wat dikkere haartjes en ook vrij veel. Ziet er erg goed uit.

Dagelijks draag ik waterproof mascara en kan eigenlijk niet meer zonder. Niet- waterproof mascara's laten mijn wimpers meestal gelijk uitzakken nadat ik ze gekruld heb, dus ik ben reuze benieuwd hoe deze luxe mascara het gaat doen. 


Dit is het effect op mijn wimpers. Ik was verrast. De krul zit er nog redelijk in, mn wimpers zijn niet ingezakt en het effect is mooi gesepareerd. Ik vind het erg mooi. 


Ondanks dat het geen waterproof mascara is, vind ik 'm toch erg fijn. Het borsteltje werkt ontzettend prettig en precies. Alle wimpers zijn gemakkelijk te bereiken en geeft een mooie lengte aan mijn wimpers.
De Demensions de Chanel Mascara is hier te vinden voor €32,95

Wat vind jij van de Dimensions de Chanel Mascara als je het zo ziet en leest? 

Bedankt voor het lezen en tot snel weer! 
Liefs, Esmée

Geen opmerkingen:

Een reactie posten