28 juli 2016

NYX Liquid Suede - Sandstorm, Orange Country & Vintage / Rétro


Ik ben na het event van L'Oréal een aantal prachtige liquid lipsticks rijker. Onder andere 3 beauty's heb ik mee gekregen. Dit zijn de NYX Liquid Suede. Ze worden omschreven als crème lipsticks. Lees snel verder als je benieuwd bent. 



Ik heb 3 kleuren. Sandstorm - Orange Country - Vintage / Rétro. Net zoals de NYX Soft Matte lipcreams, 3 totaal verschillende kleuren. 


Dit zijn de sponsapplicators,vrij lang en breed. Ze brengen erg fijn aan!
Ze bevatten overigens 4 mL per Liquid Suede. 


Dit zijn de swatches. Ik ben slechts 1 keer over mijn pols heen gegaan. Ziet er zeker goed uit. 
Ze zijn wat moussig, maar vergeleken met de NYX Soft Matte Lipcreams veel minder! 

NYX Liquid Suede - Sandstorm.



Sandstorm viel mij helaas wel een beetje tegen, ik had 'm wat rozer verwacht. Maar desondanks vind ik het alsnog een mooie kleur . Het is een soort bruine taupe kleur, wat mij met een hele bleke huid (bijvoorbeeld in de winter) al snel wat dood laat lijken. Nu met een kleurtje kan ik 'm hebben maar anders frees ik ervoor.

NYX Liquid Suede - Orange Country.


Wanneer is het weer koningsdag? Dit is echt gewoon een oranje kleur, ontzettend tof!

NYX Liquid Suede - Vintage / Rétro.


Ik kan niet wachten totdat het weer winter is, klinkt heel raar, nu het eindelijk lekker weer begint te worden. Maar dit kleurtje is echt geweldig!



De kleuren zijn echt helemaal mijn ding, ze blijven zo'n 3 uur mooi zitten. Met eten is het wel verstandig om het bij te werken. Met wat vettig eten geleiden de liquid suedes er wat gemakkelijk af, maar ze slijten geleidelijk.

De NYX Liquid Suedes kosten €12,50 bij douglas en je hebt keuze uit 12 kleuren.

Wat vind jij van deze kleuren?

Bedankt voor het lezen en tot snel!
Liefs, Esmée

Geen opmerkingen:

Een reactie posten