24 juli 2016

Maybelline The Falsies Push Up Drama Mascara Waterproof


Ik ben altijd enorm nieuwsgierig naar andere mascara's, of ze nou nieuw zijn of dat ze al een tijdje in het assortiment zitten. Vandaag review ik een mascara van Maybelline: The Falsies Push Up Drama mascara. Lees snel verder als je benieuwd bent. 


Dit is wat Maybelline over de Falsies Push up Drama zegt: 

"No more worries! Maybelline introduceert de Push Up Drama. Een rijke, creamy fomule voor een intense oogopslag in slechts enkele bewegingen. Tientallen formules en borsteltjes zijn de revue gepasseerd voor het Maybelline New York team overtuigd was van de nieuwe Push Up Drama. Het resultaat? Een push up borsteltje met gepatenteerde cup-shaped borstelhaartjes die de wimpers liften in een hoek van 45 graden terwijl de rijke formule op basis van polymeren en soft wax dramatisch volume creëert. De cups fungeren als een reservoir voor de mascaraformule om zoveel mogelijk product aan te brengen in één beweging en de flexibele wand van het borsteltje zorgt voor het push up effect. The closest thing to falsh lashes, vanaf nu gewoon in jouw makeuptasje. Breng de mascara van de wortel tot de punt aan voor een optimaal resultaat."



De verpakking van de mascara is erg leuk. Ik dacht eerlijk gezegd dat hij 2 kanten zou hebben. Ook met 2 borsteltjes, maar dat is slechts de verpakking, het heeft dus gewoon 1 borsteltje. 

De mascara bevat 9,7 mL en is 6 maanden houdbaar.


Het borsteltje is vrij dik maar heeft kleine korte haartjes. Het ziet er fijn uit, eens kijken hoe hij pakt op mijn wimpers.


Ik heb mijn boven en onder wimpers voorzien van 1 laagje mascara. De mascara separeert mijn wimpers erg mooi. Ik vond het wel lastig werken moet ik toegeven. De mascara borstel is groot, heeft weinig haartjes en ze zijn ook vrij kort. Mijn binnenste wimpers waren daarom moeilijk te bereiken. 

Het resultaat is mooi en bleef ook de hele dag mooi zitten, maar het borsteltje zelf is niet mijn ding. 



De mascara heeft mijn everyday mascara niet verslagen helaas. Het effect is mooi, zoals ik hierboven al vermeldde, maar het borsteltje is niet iets waar ik gek op ben.

De mascara kost €15,49 en is oa. te koop bij het Kruidvat.

Wat vind jij van deze mascara als je het zo leest/ziet?

Bedankt voor het lezen en tot snel!
Liefs, Esmée

Geen opmerkingen:

Een reactie posten