20 juli 2016

Lace-up Playsuit - OOTD


Ik hou van lekker weer en het zonnetje! Geen lange broeken, geen jassen, alleen een playsuit in mijn geval! Vandaag combineer ik deze leuke Lace-up Playsuit van TrixLaMix. Lees snel verder.




De playsuit komt dus van TrixLaMix. Ik heb het gecombineerd met een leuk schoudertasje, horloge, zonnebril en leuke (net nieuwe) sandaaltjes. 


De zonnebril komt van ZeroVintage en heeft weerspiegelende glazen!


En dit zijn mijn net nieuwe sandaaltjes. Ik heb ze vandaag ontvangen en ik heb ze gelijk verwerkt in de  outfit post. 

Wat ik draag; 
Playsuit: TrixLaMix - Sandaaltjes: Van Haren - Tasje: Straatstijl - Horloge: Cluse 

De grijze Lace-up playsuit vind je hier voor €34,95

Bedankt voor het lezen, ik zou het leuk vinden als je een reactie achter laat wat je van mijn outfit vind.
Liefs, Esmée

* In samenwerking met TrixLaMix

Geen opmerkingen:

Een reactie posten