11 augustus 2016

Etos Hydra Day, Night & Eye cream


Ik ben officieel Etos Friend! Dat betekent dat ik de komende maanden Etos producten voor jullie ga testen. Hier op mijn blog zal ik er wat over plaatsen, maar ook op mijn Instagram! Vandaag review ik de eerste paar producten. Huidverzorging, een deel wat nog niet erg naar voren is gekomen op mijn blog maar waar ik meer aandacht aan wil besteden. Lees snel verder!



Ga er lekker voor zitten, dit zal een uitgebreid artikel worden. 

Etos heeft de afgelopen tijd veel aangepast, niet alleen hun logo is veranderd, maar ook de make-up lijn en dus de huidverzorging lijn van Etos is dus veranderd en uitgebreid. 
Ik heb de 3 producten van de Hydra Dry Skin Secrets lijn van Etos om te testen. Zelf heb ik een droge huid maar er zijn nog meer verschillende lijnen, eentje die dus past bij jouw huidtype!

Etos Hydra Day Cream - €3,99 


Aller eerst de Hydra Day Cream, voor de droge en gevoelige huid. 
Dit is wat Etos zegt over de Day Cream: 

"Beschermt en hydrateert de droge en gevoelige huid zeer intensief. Bevat calendula en shea butter voor een optimale bescherming voor de droge en gevoelige huid."


Dit is de ingrediënten lijst. Verder bevat het product 50 ml en vind ik de verpakking echt heel mooi, het oogt totaal niet goedkoop, voelt wat zwaarder aan omdat het van glas is en dat voor €3,99!



Dit is de crème, hij is erg dik, smeert gemakkelijk uit maar trekt wat minder snel in. Omdat ik foundation draag is het wat lastiger, omdat hij dus niet zo snel intrekt. Het is inderdaad een super hydraterende crème die ik zal gaan dragen op dagen wanneer ik geen foundation draag. 

De creme voedt dus erg goed, heeft een fijne geur, niet te opvallend en ik krijg ik geen puistjes van!

Etos Hydra Night Cream - €3,99


En dan verder met de nachtcreme van dezelfde Hydra lijn. De verpakking is bijna hetzelfde als de day cream, maar heeft een blauwe dop ipv een witte.

Dit is wat Etos zegt over de Hydra Night cream:

"Ondersteunt dankzij calendula, macademia olie en shea butter de natuurlijke vochtbalans en het herstellend vermogen van de huid gedurende de nacht"



Dit is de ingrediënten lijst. Ook de Night cream bevat 50 ml en is 12 maanden houdbaar.



Dit is de crème, ook deze crème is erg voedend, maar minder voedend dan de dagcreme. Deze crème trekt sneller en beter in naar mijn idee. Het heeft ook een ander soort substantie. Dit soort crèmes gebruik ik het liefst in de ochtend voor mijn make-up, en de dagcreme eigenlijk dan voor s'nachts. Een beetje ingewikkeld maar ik hoop dat je het begrijpt. Het ligt natuurlijk ook aan je persoonlijke voorkeur af qua crèmes. Maar ook dit is een erg fijne en hydraterende crème, die mij nog geen puistjes heeft gegeven. 

Etos Hydra Eye Cream - €3,99


En dan het laatste product van de Hydra lijn van Etos, een oogcreme. Een product wat ik nooit eerder heb gebruikt. Dit is wat etos zegt over de Etos Hydra Eye Cream: 

"Bevat bisabolol en shea butter voor extra voeding voor de huid rondom de ogen. Vermindert wallen en kraaienpootjes en is parfumvrij."


Dit is de ingrediënten lijst. De oogcreme bevat 15ml en is 12 maanden houdbaar. 



De substantie van de oogcreme is erg fijn. De crème trekt erg snel in en je voelt het totaal niet zitten. Ik heb nog geen verschil gemerkt met mijn wallen maar misschien komt dat nog. Kraaienpootjes heb ik gelukkig nog niet dus daarvoor kan ik het niet testen.




Ik ben erg te spreken over de Hydra lijn van Etos, voor de droge en gevoelige huid. Het is echt een hele voedende lijn en echt perfect als je net als ik, een droge huid hebt. Ook het prijsje van de Etos producten zijn erg leuk. Alle producten van deze lijn kosten slechts €3,99! 

Wat vind jij van deze lijn van Etos nu je het zo leest? 

Bedankt voor het lezen en tot snel !
Liefs, Esmée.



#ETOSFriends 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten