13 augustus 2016

CO88 Collection Watch van Lucardi


Bij Lucardi mocht ik een prachtig horloge uit zoeken. Ik koos voor een horloge van CO88, een (nog) onbekend merk. Lees snel verder als je benieuwd bent. 


Lucardi is een sieraden webshop, maar ook hebben ze meerdere winkels! Ze verkopen dus onder andere dit merk; CO88, maar ook bijvoorbeeld Seiko!


Dit is het horloge, het kwam in een chique verpakking die je gemakkelijk kon openschuiven. Het horloge lag mooi in een "kussentje". Voor mij was CO88 een onbekend merk, kende jij het? 

Het polsbandje is van Genuine leer en de secondewijzer heeft een super leuk pijltje. Er staan geen getallen op het horloge maar alleen streepjes. Ook staat er nog in het klein: "Enjoy the little things"


Dit is de CO88 Collection Horloge 8CW - 10005 in Donkerbruin. Je vindt hem hier


Zelf heb ik dunne polsjes maar hij past perfect. Hij zit niet te strak en ook niet te los. Ik vind het donkere bruine erg mooi. Normaal heb ik altijd zwart of grijs, maar dit vind ik ook ontzettend mooi! 
Het horloge is erg stevig en sluit dus mooi aan. 

Je vindt het horloge van CO88 Collection hier voor €69,00.

Wat vind jij van mijn nieuwe horloge? 

Bedankt voor het lezen en tot snel weer! 
Liefs, Esmée 

*In samenwerking met Lucardi

Geen opmerkingen:

Een reactie posten