15 augustus 2016

NYX Matte Lipsticks - Spirit & Couture Mode


Roze nude kleurtjes, elke lipstick lijkt anders te zijn, op een interessante manier. Vandaag review ik 2 Matte lipsticks van NYX voor jullie. Dit zijn de kleuren Spirit & Couture Mode. 




De lipsticks zien er erg leuk uit, verpakking ziet er strak en mat uit. Je kunt tussen de huls even spieken welke kleur het is. De lipsticks bevatten 4,5 gram en zijn 12 maanden houdbaar. 


Zoals ik al zei, heb ik de kleur Spirit en Couture Mode. 


Dit zijn de swatches. Ik had ze iets donkerder verwacht, bij beide kleuren. De pigmentatie is in ieder geval erg goed. Ze smeren gemakkelijk, totaal niet stroef. Mat zijn ze zeker.

NYX Matte Lipsticks - Spirit

Dit is de kleur Spirit. Zoals ik al zei, had ik de kleur iets donkerder verwacht. Het is een mooie nude kleur met een roze ondertoon. Slecht is de kleur zeker niet. Straks met een bruin tintje na de vakantie ben ik bang dat deze kleur mij niet zou staan. Maar nu ik nog wat bleker ben, kan ik 'm zeker hebben.


NYX Matte Lipsticks - Couture Mode

Deze kleur doet mij enorm denken aan een mix van MAC Pink Plaid & Please Me! Ik vind het een leuk kleurtje. Subtiel en makkelijk draagbaar.



De lipsticks zijn qua structuur echt heel erg fijn. Ze blijven goed zitten, omdat het nude kleurtjes zijn hoef je je minder druk te maken over het slijten. Ze slijten geleidelijk ziet er na een lunch zeker niet verkeerd uit.

De lipsticks kosten €7,50 en zijn oa. te koop bij Douglas.

Bedankt voor het lezen en tot snel weer!
Liefs, Esmée

Geen opmerkingen:

Een reactie posten