24 juni 2016

MAC Lip Pencil Soar & Lipstick Whirl


Dinsdag had ik een ontzettend leuke make-up dag bij MAC in Amsterdam. Ik mocht model zitten voor de make-uplooks die ze gaan gebruiken voor fashionweek! En als kers op de taart mochten we veel mooie producten uitkiezen. Ik ben oa voor MAC Whirl en Soar gegaan. Lees snel verder als je benieuwd bent!




Soar, een lipliner die al een lange tijd op mijn lijstje stond, eindelijk heb ik 'm. Dé Kylie Jenner lipliner. En daar hoorde natuurlijk Whirl bij, deze 2 lipproducten zijn voor de lipjes van Kylie Jenner.


De lipliner bevat 1,45gr en de lipstick 3gr.


Whirl is een donkere nude kleur, die bijna tegen het bruin aan ligt, hij heeft ook wel een tintje roze.


Dit zijn de swatches. Onder zie je Whirl. wat een prachtige kleur, heel mooi donker nude. En Soar is echt een geweldige roze nude kleur, moeilijk te omschrijven. 


Links zie je mijn lippen met alleen soar, en rechts zie je soar én Whirl. De combinatie vind ik echt geweldig. Soar is al prachtig op zichzelf, het zelfde geld voor Whirl. 


En dit is de full-face foto. Ik ben echt verliefd op de combinatie. Ook blijft de lipstick + lipliner enorm goed zitten. Na een goede maaltijd is het wel nodig om hem wat bij te werken maar verder blijft hij erg mooi zitten. 


Beide lipproducten zijn echt geweldig, wat ik eigenlijk al had verwacht haha! Ik ben erg blij met deze combinatie, het is een mooie draagbare maar toch wat donkerdere nude die overdag gemakkelijk gedragen kan worden. 

MAC Lipstick Whirl €19,50 
MAC Lipliner Soar €15,50

Wat vind jij van deze lipcombinatie? 

Bedankt voor het lezen en tot snel weer!
Liefs, Esmée

Geen opmerkingen:

Een reactie posten