22 juni 2016

Baby Pink & Blue - OUTFIT


Wat was het lekker weer de afgelopen dagen! Een zonnebril kwam zeker van pas, en de kleuren baby roze en blauw zijn op het moment helemaal in. Laatst zag ik deze nieuwe schoenen bij sooco.nl. Deze heb ik in deze outfit post gecombineerd, lees snel verder om te lezen met welke items ik de schoenen heb gecombineerd! 



Ik draag een ripped skinny jeans met een donker spijker jasje, om het een wat stoerder effect te geven. 
De kleuren baby roze en blauw vind ik zo ontzettend leuk in kleding! Het zijn kleuren die gemakkelijk te combineren zijn. Het shirt dat ik draag is van Romwe en mijn nieuwe schoenen zijn van Sooco.nl.


Dit zijn de schoenen, ze zijn van het merk Post X Change. Ze lijken een beetje op mijn andere schoenen, die ook een hogere zool hebben. Deze zijn alleen dus van een ander merk. Verder zijn ze vrijwel het zelfde als mijn anderen, op de kleur na. 


De zonnebril die ik draag heeft van die spiegelglazen. Enorm tof, zoiets had ik nog niet in mijn zonnebrillen stash! Het geeft toch ook weer een pop of colour aan de outfit. 


Dit is wat ik draag: 

Shoes: Sooco.nl Jacket: Romwe - Shirt: Romwe - Jeans: ONLY - Sunglasses: ZeroVintage


 En dat was dan alweer mijn outfit. Een vrij simpele outfit maar toch met veel kleur!

Q: Wat vind jij van mijn outfit, en zou je het dragen?

Bedankt voor het lezen en tot snel weer,
Liefs, Esmée

Volg je mijn blog al op Bloglovin? Klik hier.
*In samenwerking met Sooco.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten