17 juni 2016

LE Batiste Droogshampoo's - Eden & Bloom


Ik ben dol op Batiste, voorheen had ik geen behoefde aan droogshampoo's maar nu gebruik ik het bijna elke dag, en dan met name voor volume. Batiste brengt 2 Limited Edition droogshampoo's uit: Eden en Bloom. Lees snel verder. 



Dit zijn de LE droogshampoo's van Batiste. De verpakkingen vind ik altijd erg leuk, en wederom deze zijn weer erg leuk en fleurig. 


De droogshampoo's bevatten 200 ml. Het is een vrij grote fles dus je bent er zeker een tijdje zoet mee.


Laten we beginnen met Eden. Dit is wat Batiste zegt over de LE Droogshampoo Eden: 

"Erg ladylike is de Batiste Eden! Eden is geïnspireerd op Engelse tuinen en vintage patronen en heeft een licht, fruitige oriëntaalse geur van zoete meloen en kamperfoelie. Een snelle spray Eden in je haar zorgt ervoor dat je er weer helemaal fris en edgy bij loopt."

En dan de andere LE droogshampoo Bloom: 

"Naast Eden onderscheidt Batiste Bloom zich met haar trendy, donkere bloemenprint; de perfecte
balans tussen vrolijk,modern en vintage. De exotische bloemengeur van calypso orchid en freesia zorgt ervoor dat jij opvalt deze zomer. Een spray Bloom laat jouw levenloze lokken er weer fris en schoon uit zien met extra body en textuur."


Ik ben echt niet goed met het omschrijven van geuren. Maar ik ga het proberen. 
Eden is mijn persoonlijke favoriet: Het is een heerlijke zachte, zoete geur met ver weg een bloemen geur. Het ruikt op de achtergrond ook naar een heerlijke wasverzachter, wat heel raar klinkt maar ik vind het erg lekker hah! 
Bloom: Zoals de naam al zegt: het ruikt heerlijk naar bloemetjes. Ook deze geur is ontzettend lekker en fris. 


Zelf gebruik ik droogshampoo het meest voor volume in mijn haar. 
Links zie je mijn haar zonder dat er iets in zit, en rechts heb ik de droogshampoo Eden gebruikt. 
Het effect vind ik zelf heel erg mooi en het zit veel volumineuzer. 



De droogshampoo's zijn dus Limited Edition, en zijn vanaf 18 juli t/m 14 augustus te koop bij Kruidvat, maar als je ze eerder wil bemachtigen, kun je ze bestellen op Douglas.
De droogshampoo's kosten €4,89 per stuk.

Ben je na het lezen van dit artikel nieuwsgierig geworden naar de droogshampoo's?

Bedankt voor het lezen en tot snel weer!
Liefs, Esmée


Geen opmerkingen:

Een reactie posten