15 juni 2016

ColourPop Matte X Lippie Stix - Cami


Elke beautylover kent het merk ColourPop wel. Helaas versturen ze niet gemakkelijk naar Nederland.. Toch heb ik een Lippie Stix weten te bemachtigen, namelijk Cami. Lees snel verder!



Van Lisanne van fotobeautys (op instagram) heb ik deze Lippie Stix overgekocht. Zij weet een manier hoe je ColourPop wel kunt bestellen. 

Maar goed, nu verder met de Lippie Stix zelf. Dit is de Matte X Lippie Stix in de kleur Cami. Van velen heb ik gehoord dat hij op Lumiere lijkt, dus dat is een pluspunt! Dit product bevat 1.0 gram 





De Lippie Stix heeft een hele fijne verpakking. De kleur in de verpakking ziet er wel iets anders uit dan de swatch moet ik eerlijk zeggen.



Dit is de swatch. Heel erg goed gepigmenteerd en ondanks dat het een Matte X Lippie Stix is, voelt hij heel romig aan op de lippen. Ik kan het moeilijk omschrijven maar deze lipstick voelt echt aan als een lipbalm en als ie dan iets langer zit, dan is ie ingetrokken in je lippen en voel je 'm echt totaal niet zitten!


En dit is de full-face foto. In het echt is hij net iets donkerder dan op de foto. Het is een perfect everyday kleurtje, ik ben verliefd. Niet alleen op de kleur maar ook op de kwaliteit.

Zoals ik al zei is hij zo gemakkelijk aan te brengen en ook blijft hij mega goed zitten. Hij geeft ook niet af en na een maaltijd zat de lipstick nog op zijn plek!



Nou, jullie hebben het vast wel door. Ik ben echt om! Het is zo jammer dat ze niet naar Nederland versturen op een gemakkelijke manier… Anders had ik echt zoveel meer producten besteld, er zijn nog zoveel dingen van ColouPop die ik wil proberen!

De Cami Matte X Lippie Stix is in de webshop voor 5 dollar te koop, ik heb 'm over gekocht voor€12,50 .

Wat vind jij van deze kleur als je het zo ziet? 

Bedankt voor het lezen en tot snel weer!
Liefs, Esmée

Geen opmerkingen:

Een reactie posten