9 juni 2016

UPDATE - Blogbreak?



Hoihoi!

Zoals jullie misschien wel gemerkt hebben, ben ik niet heel actief geweest deze maand op mijn blog.
Ik had het graag anders gewild, lees snel verder als je benieuwd bent wanneer er weer artikelen online komen!



Bijna een maand heb ik niks geplaatst. Wat ik erg jammer vind, want bloggen is een van mijn leukste bezigheden! Op dit moment heb ik het simpelweg gewoon erg druk met veel verschillende dingen.

Ik ga stoppen met mijn opleiding, in de tijd dat ik afwezig ben geweest heb ik veel toelatingstesten & intakes gehad voor een nieuwe opleiding! Er is een last van mijn schouder want ik ben in ieder geval al aangenomen bij 2 scholen.

Ook omdat ik ga stoppen met de opleiding tot Apothekers Assistente, zijn de vakken Nederlands, Engels en Rekenen nog verplicht om heen te gaan. Dit zijn slechts 3 uren in de week, van school mag ik in de overige tijd dat ik niet naar school ga, werken. Ik werk nu 25 uur in de week en veel tijd voor bloggen is er helaas niet.

Ik wil de draad super graag weer oppakken, ook omdat ik een aantal hele leuke artikelen in mijn hoofd heb!

Binnen nu en 2 weken zal ik het bloggen weer oppakken maar dan wel op een lager pitje.
Hopelijk hebben jullie hier begrip voor!

Bedankt voor het lezen en tot snel weer!
Liefs, Esmée

Geen opmerkingen:

Een reactie posten