26 juni 2016

MAC Pro Long Wear Concealer NC15


Zoals jullie in mijn vorige artikel hebben kunnen lezen, ben ik enorm verwend met nieuwe make-upjes van MAC. Vandaag review ik deze concealer van MAC voor jullie. Dit is de Pro Longwear Concealer in de kleur NC15. Lees snel verder als je benieuwd bent geworden. 



Dit is de verpakking van de concealer. Strak en mat, zoals we van MAC gewend zijn. Ik ben denk ik niet de enige die de verpakkingen van MAC bewaard hihi. 


Ik heb de kleur NC15, dit is een concealer met een gele ondertoon. Je hebt er ook een met een roze ondertoon, maar omdat ik vanmij zelf een roze ondertoon heb, compenseert een gele concealer beter. 


De concealer zit in een glazen pompflacon, wat ik erg fijn vind, het enige nadeel van de pompflacon is:  de hoeveelheid concealer die eruit komt. Ik ben een sponsapplicator gewend, dus dit is nog even kijken hoe en wat maar tot nu toe werkt het erg fijn. 


Dit is de concealer, ik heb 1 pompje aangebracht op mijn hand. De structuur van de concealer is niet enorm vloeibaar mij hij is ook niet dik, hij zit er net tussen in. Ik heb gekozen voor deze concealer om mijn onderogen op te lichten, hij is dus wat te licht om oneffenheden weg te werken, maar ik heb deze echt gekocht voor onder mijn ogen. En daar werkt hij echt geweldig voor, met name in combinatie met mijn roze eitje, mijn beautyblender!


Ik ben echt mega blij met mijn nieuwe MAC Concealer. Ik vind het zeker een aanrader! 

MAC Pro Longwear Concealer NC15. 

Ben je benieuwd geworden naar deze concealer van MAC na dit artikel? 

Bedankt voor het lezen en tot snel weer!
Liefs, Esmée

Geen opmerkingen:

Een reactie posten