21 april 2016

What Time Is It? Early Bird Clock


Tijd is heel erg belangrijk voor mij, te laat komen? Dat is dus echt niks voor mij. Ik ontving een super leuke klok die perfect bij mijn "kamer stijl" past. Ben je benieuwd? Lees snel verder. 



Van Ditverzinjeniet.nl mocht ik een item uit de webshop uitzoeken, ik koos deze leuke klok. 
Mijn kamer heeft voornamelijk zwarte en witte items en daar past deze klok perfect bij. 


Ik heb de klok naast mijn boekenkast opgehangen, naast mijn make-up hoekje, zodat ik de tijd goed in de gaten kan houden. 


De klok heeft een mooi formaat en de wijzers zijn erg leuk, het zijn een soort takjes waar de vogel op kan zitten haha. Verder heeft de klok geen cijfers. Het enige nadeel aan deze klok is dat je 'm erg hoort. Je hoort aan de achterkant een soort wieletje draaien en dan hoor je de klok ook nog eens tikken. 
Het is waarschijnlijk iets waar ik aan moet wennen maar het viel mij wel op. 

Het is een klok van Kikkerland, de Early Bird Clock. Hij kost slechts €11,95! Je vindt de klok hier.
Ik vind 'm erg leuk en past goed in mijn kamertje! 

Q: Heb jij een klok op je kamer?

Bedankt voor het lezen en tot snel weer! 
Liefs, Esmée


*In samenwerking met Ditverzinjeniet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten