20 april 2016

Freedom PRO Studio Priming Water & Strobe Cream


Stroben was een tijdje geleden echt een trend. Er zijn een aantal merken met een strobe cream uitgekomen, zo ook Freedom Make-up! En de priming waters zijn op dit moment ook bekend, en ook Freedom komt hier mee! Lees snel verder.



De Priming water en Strobe Cream komen beide uit dezelfde lijn, namelijk de Pro Studio lijn van Freedom. De Priming water bevat 100 mL en de Strobe Cream 50 mL. 

Freedom PRO Studio - Priming water 

Smashbox heeft ook zo'n priming water uitgebracht, en veel YouTubers gebruiken dat product. Deze van Freedom is een stukkie goedkoper. Dit product bevat 100 mL en is 12 maanden houdbaar. 


Dit product heeft een spray flacon. De geur vind ik erg lekker, maar je moet er denk ik wel van houden. Het ruikt een beetje (klinkt denk ik echt HEEL raar) naar bitterkoekjes, maar dan wat lichter haha.
Het 2e bestanddeel van dit product is Glycerine, dat zorgt ervoor dat je make-up langer blijft zitten. 
De spray is niet echt een nevel of een mist, wat ik wel jammer vind. Door het daarna te verdelen met je vingers voelt je huid gehydrateerdt aan. 

Of dit werkt goed werkt als een primer? Ja! Ik vind van wel. Door de glycerine die er in zit blijft je make-up goed en mooi zitten. Het enige wat ik liever had gewild is een nevel/mist.

Je vindt de priming water voor €8,95 hier.

Freedom PRO Studio - Strobe Cream


First things first, hoe gaaf is deze verpakking. Het heeft een soort holografisch effect! I like it. 


Dit is de strobe cream. Een vloeibare illuminator/highlighter volgens de verpakking. 
Het bevat 50mL en is 12 maanden houdbaar. 


Dit is de verpakking, de dop kun je er zo aftrekken en dan moet je in de verpakking knijpen en dan komt er product uit. 


Het product lijkt een beetje op een soort dagcreme en zo voelt het ook. Uitgesmeerd voelt mijn huid erg zacht aan maar ik zie niet een enorme glans. Ik zag zelf wel verschil toen ik het product wel en niet op had. Het is niet een aanwezige glans die je ziet helaas maar verder is het product erg fijn in gebruik. 

Je vindt de strobe cream voor €11,95 hier.


Ik vind de producten erg fijn! De priming water zal ik vaker gaan gebruiken, de strobe cream is niet helemaal mijn ding omdat het naar mijn idee niet echt heel veel verschil maakt.

Wat vind jij van deze producten van Freedom Make-up? 

Bedankt voor het lezen en tot snel weer !
Liefs, Esmée



*In samenwerking met Boozyshop

Geen opmerkingen:

Een reactie posten