19 april 2016

BEAUTYGLOSS lashes by Eyelure - Silky & Fluffy


Mascha, van Beautygloss heeft eigen wimpers uitgebracht met Eyelure, dat zal jullie vast niet ontgaan zijn. Ik draag zelf nooit nepwimpers, maar ik vind het wel enorm leuk om er mee te experimenteren en misschien wel naar een feestje te dragen! Ik heb de wimpers Silky & Fluffy. Ben je benieuwd? Lees snel verder.



Dit zijn de wimpers. Ze hebben dezelfde verpakking maar de kleur, naam en wimpers (uiteraard) zijn anders. Links zie je Fluffy en rechts Silky.



Op de zijkant van de wimperdoosjes staat Mascha haar handtekening, erg leuk extraatje!


Dit zijn de wimpers. Fluffy is enorm vol en heeft een dikke wimper rand, Silky daar in tegen is erg subtiel en heeft een dunne wimperrand. 

Beautygloss Lashes By Eyelure - Silky


Dit zijn de Silky lashes. Dit is mijn favoriet, puur omdat ik geen nepwimpers gewend ben en niet enorm van volle wimpers houd. De rand van de wimpers is erg dun en ondanks dat ik echt een kluns ben met het aanbrengen van wimpers gingen deze best gemakkelijk. Ik hoefde niks af te knippen, de wimpers passen perfect bij mijn oogvorm. 

Als je deze wimpers zo van dichtbij ziet, vallen ze niet enorm op, maar als je van veraf kijkt, vallen ze wel degelijk op. In de - video - hieronder zie je een look die ik heb gemaakt met de Silky wimpers. 
(in de thumbnail draag ik Silky maar heb ik Fluffy vast)


Beautygloss Lashes By Eyelure - Fluffy


En dan iets totaal anders. Dit zijn wimpers die ik persoonlijk al veel te vol vind. Het is natuurlijk persoonlijk maar ik vind deze wimpers mij totaal niet staan. Deze kreeg ik ook wat lastiger op, dan Silky, door de dikkere wimperrand. 



bron: Etos

Dit zijn alle 3 de wimpers die Mascha in samenwerking heeft gemaakt met Eyelure. 

Mijn favoriet is Silky, deze zijn natuurlijk, maar je ziet toch dat je wimpers draagt, wat ik erg mooi vind. Fluffy heeft niet zo mijn voorkeur, maar dat kan misschien ook liggen aan het feit dat ik nooit wimpers draag. 

Bedankt voor het lezen en tot snel weer!
Liefs, Esmée



Geen opmerkingen:

Een reactie posten