23 april 2016

L'Oréal Telescopic Waterproof Mascara


Mascara, iets wat ik niet kan missen in mijn dagelijkse routine. En dan met name waterproof mascara! Ik ben altijd nieuwsgierig naar andere mascara's en vind het dan ook erg leuk om te testen. Deze Telescopic Mascara bestaat al wel een tijdje, maar voor mij is hij nog nieuw!



De mascara van L'Oréal was in de aanbieding bij Kruidvat. Mijn mascara's koop ik het liefst met korting omdat het een product is wat ik elke dag gebruikt en wat sneller opgaat dan een ander make-up product, dus meer betalen dan nodig is? Dat doe ik liever niet. 

Wat L'Oréal over de Telescopic Mascara in Waterproof zegt: 

"L'Oréal Paris False Lash Telescopic Waterproof Black Mascara geeft je wimpers enorme lengte. Het flexibele borsteltje met de 4 platte zijkanten verlengt en verstevigt zelfs de fijnste wimperhaartjes. De waterproof mascara blijft extra lang zitten."


Het borsteltje is heel erg dun, vrij lang en is flexibel. Het heeft hele kleine siliconen puntjes waardoor elke wimper bedekt word met mascara!


En dit is het effect van de mascara. Voordat ik de mascara had aangebracht heb ik mijn wimpers gekruld, door de waterproof mascara blijft de krul er de hele dag in zitten. Ik kon gemakkelijk bij alle wimpertjes, ook in de binnenste ooghoekjes! Het werkte snel en mijn wimpers worden enorm lang. Ik krijg geen klontjes van deze mascara en het resultaat wat je hierboven ziet, zijn 2 laagjes.


Ik ben zeer tevreden over deze mascara. Ook al is hij niet nieuw, is het echt een ontdekking. 
Normaal kost deze mascara van L'Oréal €16,49 maar is nu in de aanbieding voor €10. 

Wat vind jij van deze mascara als je het zo ziet? 

Bedankt voor het lezen en tot snel weer! 
Liefs, Esmée



Geen opmerkingen:

Een reactie posten