25 april 2016

Pink Coat & Arrow's - OUTFIT met Loavies


Hoihoi! Vandaag weer een outfitpost, die helemaal lenteproof is. Ik combineer mijn nieuwe blouse van Loavies met een pastel kleurige coat en nieuwe schoenen! Kijk snel verder.


Bij Loavies mocht ik een aantal leuke items uitzoeken, waar later deze maand nog meer outfit posts mee online komen. Ik koos onderanderen een wit blouseje met zwarte pijltjes erop! 



Dit is de blouse, ik draag zelf een maat S en past perfect! 


En deze outfit draag ik met mijn nieuwe schoenen van TangoShoes. Het zijn schoenen met een wat hogere zool. 




Wat ik draag: 
Blouse: Loavies - Jeans: ONLY - Coat: SheIn - Schoenen: Tangoshoes - Ketting: Saitee 

Wat vindt jij van deze outfit? 

Bedankt voor het lezen en tot snel weer!
Liefs, Esmée


*In samenwerking met Loavies

Geen opmerkingen:

Een reactie posten