7 april 2016

Essence Velvet Matt Lipstick 07 en 23


Ik ben gek op lipsticks én op budget producten, betere combinatie kan niet. De lipsticks van essence hebben een nieuwe lijn, namelijk de Velvet Matt lipsticks, deze 2 mooie kleurtjes spraken mij het meest aan. Hoe kan het ook anders, roze/nude kleurtjes. Lees snel verder!



De lipsticks hebben helaas geen namen, wat de andere lipsticks wel hebben. Dit zijn de lipsticks: 07 en 23. Ik heb ook geen idee waarom de ene Velvet Matt lipstick in een "normale" zwarte huls zit, en de ander in een mooie mat roze.. 


Dit zijn de lipsticks. Ze hebben zoals alle andere Essence lipsticks, het logo van Essence er in gegraveerd. 


Dit zijn de swatches van lipstick, links zie je 07 en rechts zie je 23. In de verpakking leken ze vrij veel op elkaar, maar als je ze zo naast elkaar swatcht, zie je wel verschil tussen de 2.

Essence Velvet Matt Lipstick 07



Aah dit is echt een prachtig kleurtje. Het is inderdaad een matte lipstick. Hij is totaal niet uitdrogend maar juist lekker romig. Hij blijft niet enorm lang zitten. Dit zijn echt kleurtjes waar ik van houd! Zeker een leuk kleurtje voor de lente.



En dan is dit de kleur 23. Deze is iets meer nude, maar lijkt toch ook wel een beetje op 07, toch is 07 net iets rozer dan deze, 23. Ook dit is een geweldig kleurtje die je elke dag kunt dragen. 



Ik ben fan, ze zijn inderdaad Velvet Matt, ze zijn niet uitdrogend en zitten erg mooi. 07 is op dit moment mijn favoriet, erg leuk kleurtje voor de lente, en 23, tja die kun je eigenlijk altijd wel dragen!

Wat vind jij van deze lipsticks als je het zo ziet? 

Bedankt voor het lezen en tot snel weer!
Liefs, Esmée

Geen opmerkingen:

Een reactie posten