12 april 2016

2-in-1 review Revlon Mascara's!


In Amerika is het merk Revlon gemakkelijk te koop in de drogist. Hier in Nederland kun je er lastig aan komen en hebben wij eigenlijk geen idee wat voor mooie producten Revlon in haar assortiment heeft. Parfumania.nl is een van de weinige in Nederland die producten van Revlon verkoopt. Onderanderen deze 2 nieuwe mascara's zijn daar te koop. Lees snel verder!



Parfumania heeft 6 nieuwe Revlon mascara's in de webshop. Namelijk de Revlon Super Lenght Waterproof Mascara en de Revlon Ultimate All-In-One Macara. 



Hierboven zie je de borsteltjes van beide mascara's. Ze hebben 2 totaal verschillende vormen, de linker is groot en heeft een simpele vorm, de rechter is heel erg klein en heeft een bol borsteltje. 

 Revlon Super Lenght Waterproof Mascara


Ik heb aller eerst de waterproof mascara getest. Ik kan niet meer zonder waterproof mascara's want ze houden mijn krul van de wimperkruller het best vast. De mascara borstel is simpel, groot en brengt fijn aan. Het effect van de mascara is mooi. Mijn wimpers zijn mooi gescheiden en ze zijn mooi lang, zoals de naam ook zegt. Ik vind het een fijne mascara, al had de borstel van mij net even een tikkie kleiner gemogen. 
Revlon Ultimate All-In-One Macara


En dan de mascara met de mini borstel. Het is een "all in one" mascara. De kleine borstel werkte enorm goed, wat ik eerlijk gezegd niet had verwacht. Het was wel wat lastig om snel te werken, en daardoor plakte mijn wimpers best wel aan elkaar. Ik kon heel gemakkelijk, zonder te knoeien, bij alle wimpers en in de binnenste ooghoekjes. Deze mascara geeft een goed volume en ondanks dat het geen waterproof mascara is, vond ik 'm erg fijn! 


Ik vind beide mascara's erg fijn. Het zijn 2 totaal verschillende mascara's met een andere werking. 
Je vindt de mascara's hier. Ze kosten beide €13,75. 

Wat vind jij van de mascara's als je het zo ziet?

Bedankt voor het lezen en tot snel weer! 
Liefs, Esmée.

*In samenwerking met Parfumania.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten