5 april 2016

Aztec iPhone 6s case + WINACTIE


Eindelijk heb ik 'm dan, de iPhone 6s in Rosé Gold! En daarbij hoort natuurlijk een hoesje. Ik ontving dit toffe aztec print hoesje van Getthedeal.nl en mag ook een van jullie blij maken met een nieuw telefoon hoesje! Lees snel verder.



Ik heb nu ongeveer een maand mijn iPhone 6s en ben er helemaal blij mee. Ik ben er natuurlijk ook hartstikke zuinig op, en daarom gebruik ik 'm niet zonder telefoonhoesje! In samenwerking met Getthedeal.nl mocht ik dus een hoesje uitzoeken. Ik koos voor dit leuke hoesje met een aztec printje. 

Het hoesje zelf is siliconen en zit mooi om het hoesje heen. Alle knopjes zijn nog makkelijk te gebruiken en het voelt alsof er niks om het hoesje heen zit!

Je vindt het hoesje hier.


En dan natuurlijk de winactie. Je kunt namelijk een hoesje van Getthedeal naar keuze winnen. Dit is wat je er voor moet doen: 

- Volg getthedeal.nl en beautybyesmeex op instagram. (namen zijn klikbaar)
- Like de facebook pagina van Getthedeal 
- Laat een reactie achter met dat je mee doet.

Optioneel: 
- Volg beautybyesmeex op Bloglovin. Klik hier.

That's all. Ik hoop dat jullie het leuk vinden en dat jullie mee gaan doen.
Ik laat de winactie lopen tot 15 april, dan maak ik in de reacties de winnares bekend.

Niet gewonnen? Dan krijg je met de code: beautybyesmeex 10% korting op je aankoop!

Succes allemaal!
Liefs, Esmée

*In samenwerking met Getthedeal.nl 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten