3 april 2016

4x MUA producten - Conquer the Contour


Ik heb gister echt een heel leuk pakketje ontvangen met maar liefst 4 nieuwe producten van MUA. Bereid je voor op een artikel met veel foto's! Ben je benieuwd naar deze producten? Lees dan snel verder.



MUA Bronze & Sculpt Contour Kit €7,49



De verpakking van dit product is super tof, het is weerspiegelend goud. Verder heeft het 2 verdiepingen, een met de highlighter en 1 met de bronzer.




Hierboven zie je de highlighter en blush. 


En dit zijn de swatches. Links zie je de highlighter, het is echt een prachtige warme highlighter met minuscule glittertjes. De bronzer is mooi van kleur, hij is niet enorm oranje, maar hij is wel aan de warme kant. 


En hier zie je de highlighter en bronzer aangebracht op mijn gezicht. De bronzer is heel erg mooi uit te blenden en op te bouwen. De highlighter is erg mooi. Deze moest ik wel opbouwen, je zag 'm namelijk niet meteen zitten na 1 keer. Maar het is echt een prachtige highlighter.

MUA Eye + Face Rhapsody Eyeshadow palette €6,99



Verder met het Rhapsody Eyeshadow palette. Het is niet alleen een oogschaduw palette, maar er zitten ook 2 producten in voor het gezicht. 


Dit zijn de 2 gezichtsproducten. Het heeft een creamy textuur. Het is een gouden kleur en een champagne achtige kleur. Mooi gepigmenteerd, maar niet iets wat ik snel zou gebruiken. 



En dit zijn de swatches van de oogschaduw's. Het zijn heel veel kleurtjes in 1 palette. Het zijn voornamelijk oogschaduws met shimmers. Ook zitten er veel verschillende kleuren in, het pigment is echt ontzettend goed!


En dit is de look die ik heb gemaakt met dit mooie palette van MUA. De kleuren zijn echt heel gemakkelijk te blenden en je kunt er heel veel kanten mee op. 

MUA Eye Define Volume & Line Mascara €5,49





Verder met dit interessante 2-in-1 product, dit is namelijk een Soft Kajal Liner en een mascara in 1. 
De Soft Kajal is inderdaad super zacht en brengt heel fijn aan. Het is wel een vrij groot puntje dus bij de ogen is het erg lastig om te gebruiken, in de ooglook heb dit product ook verwerkt, en vervaagd met en kwastje. 


En dit is de mascara, ik ben niet fan van normale mascara's. Geef mij maar waterproof mascara's, waarom? Mijn wimpers zakken gelijk weer uit, en met waterproof mascara niet. Deze mascara borstel vind ik wel ontzettend fijn maar mijn voorkeur gaat toch echt uit naar waterproof. 

MUA PRO-Base Mattify Fixing Mist €6,99


Yes, eindelijk een budget merk die uitkomt met een fixing spray, etos heeft er ook een en daar ben ik erg over te spreken. Dit is een Mattifying Fixing Spray. 


Werkt het? Dat weet ik niet, de spray is niet heel erg fijn, het is niet echt een nevel, de spray was 1 deel van je gezicht gericht. Op de verpakking staat dat het een micro-fine mist is, maar het was echt een natte spray. Daarom was mijn gezicht erg "nat" nadat ik dit had aangebracht, en duurde wel een tijdje voordat het droog was. Ik moet dit product langer gebruiken om te oordelen, of ik het wat vind of niet. 
Dit was het dan, een mega review, met enorm veel foto's. Ik hoop dat jullie er iets aan hebben gehad, ik ben erg te spreken over de Contour & Highlight poeders en het oogschaduw palette. Deze producten van MUA zijn vanaf nu te koop bij Kruidvat. 

Wat zou jij van deze 4 producten wel willen testen? 

Bedankt voor het lezen en tot snel weer!
Liefs, Esmée


Geen opmerkingen:

Een reactie posten