2 april 2016

Anastasia Beverly Hills Liquid Lipsticks Lovely & Retro Coral


Mijn laatste pakketje van Aliexpress kwam binnen, ik bestelde namelijk deze 2 Liquid Lipsticks van Anastasia Beverly Hills. Deze replica's kosten maar €3,67! Of ze wat zijn, voor dat geld? Lees snel verder!



De verpakking is identiek aan de "echte" Anastasia Liquid Lipsticks. Zelf heb ik echt geen idee waar je kunt ontdekken of een product echt of nep is. 

Het product bevat 3.2 gram en is 6 maanden houdbaar.


Ik heb 2 kleuren besteld, namelijk Retro Coral en Lovely.


De verpakkingen zijn doorzichtig, zodat je kunt zien welke kleur het is. Verder zit er een gouden randje omheen met een vormpje, wat de echte liquid lipsticks ook hebben. De dop is zilverkleurig.


Dit zijn de swatches van Retro Coral en Lovely. Hier zijn ze net aangebracht op mijn handpalm, ze drogen later mat op. Ze zijn goed gepigmenteerd, hebben geen rare geur of iets en de spons applicator is heel normaal en werkt fijn.
Retro Coral




Dit is de kleur Retro Coral op mijn lippen. Op de close-up lip foto ziet hij er rozer uit dan op de full-face foto. Het is echt een super felle kleur, dit moet je echt durven dragen!

De Liquid lipstick brengt heel erg gemakkelijk en gelijk aan, je ziet geen strepen, het is 1 geheel. Hij droogt vrij snel op, accentueert wel de lijntjes, maar dat is logisch bij zo'n mat product. Hij plakt wel een beetje, maar niet enorm erg. Zoals je misschien ziet in het midden van mijn lippen, als je goed kijkt zie je dat het daar een beetje is vervaagd, omdat ik daar met mijn lippen op elkaar ben gegaan.
De kleur is echt goed gepigmenteerd en kan ik je zeker aanraden als je dol bent op felle kleurtjes zoals deze!

Lovely



En dit is de kleur Lovely. De kleur zag er mooier uit op het plaatje, helaas… De kleur is echt mega fel, het is net Candy Yum Yum van MAC. Dit soort kleuren vind ik persoonlijk niet heel erg mooi, of het mij staat weet ik niet, wat denk jij? Bij deze is het pigment ook ontzettend goed voor die €3,67.



Dit waren ze dan, de goedkope versies van de bekende Liquid Lipsticks. Retro Coral is mij zeker niet tegen gevallen, zeker een kleur dat ik zal dragen tijdens de lente en zomer! Lovely? Dat weet ik nog niet helemaal, staat het mij? Laat het me weten.

Bedankt voor het lezen en tot snel weer!
Liefs, Esmée


Je vindt de replica ABH Liquid Lipsticks hier.
Het duurde iets langer dan een maand voor ik ze binnen had.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten