30 maart 2016

PRO Make-Up Sponge van Boozy Cosmetics


Ik ben de laatste tijd enorm fan van make-up sponges, met name de beautyblender, dé beautytool. Er zijn veel merken die ook make-up sponges hebben, zoals Boozy Cosmetics! Kunnen deze sponges op tegen mijn geliefde beautyblender?



Deze sponges van Boozy Cosmetics kun je vinden in de webshop van Boozyshop. Ze hebben veel verschillende soorten en maten! 

Boozy Cosmetics Pro Complexion Make-up Sponge Firm
Dit is de eerste! Dit is de Boozy Cosmetics Pro Complexion Make-up Sponge Firm. Ik houd het wel even bij Complexion Sponge haha. Zoals je wel kunt zien is het een zwarte make-up spons. 
Links zie je de Complexion Sponge voordat hij is nat gemaakt en rechts zie je de Complexion Sponge na dat hij is nat gemaakt. 

De sponge beloofd 2x zo groot te worden, hij is zeker gegroeid. Hij voelt ook "bouncy" aan, niet te hard, maar nog niet zo zacht als mijn beautyblender haha!


En dit is de Complexion Sponge na het aanbrengen van mijn foundation. Hij heeft niet enorm veel product opgepakt, wat mij erg verbaasde! Meestal zijn budget make-up sponges echt van die opzuigers, deze heeft dat gelukkig niet. De spons voelde fijn aan op mijn gezicht, het bracht mooi aan. 

Boozy Cosmetics Pro Make-up Sponge Soft


En dan deze sponge, deze is nude kleurig en groeit ook enorm nadat je de spons hebt nat gemaakt. Deze is inderdaad erg zacht, zoals de naam zegt. De onderkant van de spons is heel erg fijn voor het aanbrengen van foundation, en de puntige kant is enorm fijn voor concealer, onder de ogen bijvoorbeeld.

Zijn ze nou beter dan de beautyblender? Nee dat helaas niet.. Tegen de beautyblender kan niks op. De sponges zijn 3 x zo goedkoop als de beautyblender, voor deze betaal je namelijk maar €4,99! En voor die €4,99 vind ik ze zo slechts nog niet! Je vindt de sponges van Boozy Cosmetics hier.

Hoe breng jij je gezichtsmake-up aan? Met een spons of met een kwast?

Bedankt voor het lezen en tot snel weer!
Liefs, Esmée

*In samenwerking met Boozyshop.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten