2 maart 2016

SHOPLOG - Mijn eerste Ziaja bestelling


Ik was toe aan nieuwe verzorgingsproducten, van Mariëlle kreeg ik een aantal proefmonstertjes van Ziaja, uit een mega winactie pakket. Ik vond het erg fijn en besloot een kijkje te nemen op de webshop van Ziaja en voor ik het wist, had ik al wat besteld. Lees snel verder!

Ik heb dus nog nooit eerder dingen geprobeerd van Ziaja dus ik was erg benieuwd. Ik wist ook helemaal niet dat het ZO goedkoop was! Ik heb voor alles nog geen €20 betaald!

Olive Leaf Concentrated Nourishing Cream - €3,99



Dit was dus de reden waarom ik zo graag wilde bestellen bij Ziaja. De Olive Leaf Concentrated Nourishing Cream. Deze had ik dus als proefmonstertje gebruikt, ik vond 'm zo fijn en hij rook ook erg lekker! Dit product bevat SPF 20, 50 mL en kost slechts €3,99.

Manuka Tree Purifying Face Toner & Cleansing Gel - €3,69 en €3,99


Van de Manuka tree Purifying lijn bestelde ik 3 dingen. Onder andere deze 2. 
De Face Toner van de Manuka lijn was nieuw en paste dus perfect in het straatje van de clearing gel en de peeling. Deze kost €3,69 en bevat 200mL.

Ik had een nieuwe cleanser nodig, over deze lijn las ik goede dingen dus deze gooide ik in 'm winkelmandje voor €3,99 en bevat 200mL.

Manuka Tree Purifying Peeling Paste - €3,99


Ook deze behoort dus tot de Manuka Tree lijn van Ziaja. Dit is een Cleansing Peeling paste. Ik heb nog nooit iets zoals een peeling gebruikt dus ik was benieuwd. Deze kost €3,99 en bevat 75 mL. 

Denova Pro Face Serum 



En als laatst een item dat ik niet zelf heb besteld. Ik zag op facebook dat ze een schoonmaak hielden en dat je een gratig product kreeg bij je bestelling, boven de €15. Dit is ook van Ziaja maar kan ik helaas niet vinden op de website. Dit is een face serum. Ook zoiets heb ik nog nooit eerder gebruikt.



En dit is alles wat ik heb besteld bij Ziaja. Als jullie willen schrijf ik over bepaalde producten nog een review dus ben je benieuwd naar een bepaald product, laat het mij dan weten in de reacties!

Bedankt voor het lezen en tot snel!
Liefs, Esmée

Geen opmerkingen:

Een reactie posten