5 maart 2016

Kat Von D Shade + Light Contour Palette van Aliexpress!


Ik ben een echte koopjes jager op Aliexpress. Zo scoorde ik dit bekende palette van Kat Von D voor nog geen tientje op Aliexpress! Ben je benieuwd hoe dit palette mij bevalt? Lees dan snel verder.




Het palette van Kat Von D is zeker bekend onder de beauty liefhebbers. Zelf vind ik het echt overbodig om zoveel geld neer te leggen voor een palette, ja iknow ik heb dure palette's in mijn stash maar niet voor alles wil ik zoveel geld neerleggen.



Het palette bevat 6 verschillende kleuren, die je kunt gebruiken voor het contouren van je gezicht. 3 x 2.3 gram en 3 x 4,5 gram. 12 maanden houdbaar.



Er zitten 2 kleuren in om mee te "highlighten", er zitten geen shimmers in maar het effect wat het geeft is wel highlightend (is dat een woord). Ook zit er een blush kleur in en daaronder nog 3 contour kleuren.


En dit zijn de swatches van het palette. Waarom zoveel geld uitgeven als het ook goedkoper kan?! De pigmentatie van het palette is echt goed. Ze voelen erg "smooth" aan en zijn niet enorm poederig. I like it! 


Hier heb ik het palette gebruikt. In de video (die vandaag online komt) heb ik het palette ook gebruikt. Het werkte erg fijn en het blenden ging erg gemakkelijk.



Ik ben erg tevreden over het palette en dat maar voor €9,42! Je vindt het palette hier.

Wat vind jij van het palette als je het zo ziet? 

Bedankt voor het lezen en tot snel weer!
Liefs, Esmée



Geen opmerkingen:

Een reactie posten