29 februari 2016

Blue Bomber & Glitter kicks - OUTFIT


Hi meiden. Onze tuin bevat de leukste plekjes om outfit foto's te maken, ik ben gek op de kleur blauw en draag het daarom graag. Ben je benieuwd naar mijn outfit? Kijk de snel verder!




New kicks! Ik ben echt verliefd op mijn nieuwe schoenen. Ze hebben een beetje een champagne kleur en hebben super toffe glittertjes, leuk voor de lente!





Het was lekker winderig dus mijn haar bleef goed op z'n plek zitten, not. Ondanks dat ben ik wel blij met het resultaat van de foto's! 

Wat ik draag:

Top, Forever21 | Bomber Jacket, Straatstijl.nl | Jeans, ONLY | Sneakers, Shoeseveryday | Ketting, Beautiful Bijoux. 


Wat vind jij van mijn outfit? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat!

Bedankt voor het lezen en tot snel weer!
Liefs, Esmée

Geen opmerkingen:

Een reactie posten