28 februari 2016

Mijn blog bestaat vandaag 2 JAAR!


Het was mij bijna ontgaan. Precies vandaag, blog ik 2 jaar op Beautybyesmeex! Lees snel verder!


Wow, 2 jaar. De tijd is voorbij gevlogen (heel cliché, ik weet het). Er zijn zo ontzettend veel leuke dingen gebeurd, die ik dankzij mijn blog heb mogen doen. Lees snel verder, dan neem ik je mee door mijn 2 blog jaren, met wat leuke artikelen die ik toen de tijd heb getypt en vergelijkingen.

28 Februari 2014. 17:28

" Hoi, wij zijn Julia en Esmée
Wij zijn op 28-02-2014 met deze blog gestart en we posten dingen over make-up, zoals weetjes en reviews.
Veel plezier! X Julia en Esmée "


En zo kan ik nog wel veeel meer dingen laten zien. Mijn "skills" in fotografie zijn naar mijn mening echt zoveel verbeterd, en ik ben er eigenlijk best trots op, mag ik dat zeggen? Haha.

In 2 jaar heb ik op Bloglovin de 1100 volgers bereikt, een aantal dat echt onwerkelijk is. Niet alleen op mijn blog is mijn bereik vele malen vergroot, maar ook op YouTube. Ook mijn YouTube Kanaal bestaat bijna 2 jaar, en in die 2 jaar zijn we al bijna 15.000 abonnees verder. 

Ik heb zoveel dingen geleerd, ik ben bij hele leuke events geweest, door mijn blog!

Benefit Pers Event - 4 Februari 2015
Mijn aller eerste event, en wel van Benefit!


Pauls Boutique Style Blogger event - 7 September 2015


Mr Goodiebag Proefparade event - 25 Januari 2016


 Benefit Pers Event - 27 Januari 2016


En ook heb ik zoveel leuke, lieve mensen ontmoet!






Bedankt, voor alles! Op naar volgend jaar :). 

Heel veel liefs, Esmée




Geen opmerkingen:

Een reactie posten