27 februari 2016

Benefit Dew The HOOLA


De Benefit Hoola producten zijn razend populair, en breidt zich uit met 2 nieuwe producten. Onder andere dit product. Maak kennis met Dew The Hoola, een vloeibare bronzer in de leukste verpakking. Ben je benieuwd? Lees dan snel verder!

De verpakking


Op 27 Januari was ik aanwezig op de lancering van de nieuwe Hoola Producten, dat artikel vind je hier. In de goodiebag zat onder andere dus dit mooie product van Benefit, de Dew The Hoola



De vloeibare bronzer komt in een hele leuke en originele verpakking, wat we van Benefit gewend zijn! 
Het product bevat 30.0 mL en is 12 maanden houdbaar. De verpakking heeft een heel handige pompje.

Swatch 


Dit is de swatch van de bronzer. De bronzer is erg warm, mat en ruikt heel erg lekker haha.

Resultaat 




Het is echt even oefenen met het aanbrengen van dit product. Ik heb ook gezien dat je het op verschillende manieren kunt aanbrengen, je kunt het bijvoorbeeld ook mengen met je dagcreme! 

Ik heb het aangebracht hoe ik mijn bronzer meestal aanbreng. Een beetje op mijn voorhoofd, wangen en kaaklijn. Het resultaat mag er zeker wezen. Het ziet er echt heel erg mooi uit! De warme gloed is niet heel erg meer te zien, de eerste keer dat ik dit product gebruikte, sloeg hij juist wel weer oranje uit dus je moet er wel even mee experimenteren, hoe je het aanbrengt. 


Conclusie

Ja! Ik ben fan. Het werkt erg snel en makkelijk en je ziet er mooi, sun-kissed uit. De verpakking alleen al, zo leuk! Voor de hele lichte huidjes kan hij wel wat warmer uit slaan maar voor mijn huidskleur vind ik 'm erg mooi!

Prijs & Verkrijgbaarheid

Benefit Dew The Hoola is verkrijgbaar vanaf Maart 2016 bij de Douglas voor €30,50.

Bedankt voor het lezen, wat vind jij van dit product als je het zo ziet? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achter laat!

Liefs, Esmée

Volg jij mijn blog al op Bloglovin? Klik hier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten