26 februari 2016

Gezichtsreinigingsborstel van de ACTION!


Een gezichtsreinigingsborstel, je hebt ze in allemaal soorten, maten, kleuren en prijzen. Deze? Deze kocht ik gewoon bij de action! Geld besparen doe je hier zeker mee. Ben je benieuwd naar deze budget reinigingsborstel? Lees dan snel verder!



De reinigingsborstel is van de action, voor op de verpakking staat SPA Naturals, ik neem aan dat dat het merk is! In de verpakking krijg je de reinigingsborstel en 2 opzet stukjes. Zelf moet je er 2 AA batterijen in doen. 


Dit is de reinigingsborstel! Hij is klein, handig voor mee op reis, wit met grijs. 


De reinigingsborstel heeft 3 standen: High - Low - Off. Het verschil tussen High en Low is niet enorm groot. 


De reinigingsborstel is zacht, draait snel rondjes maar voelt niet irriterend aan. Het werkt vrij snel en het gebied rond de neus is heel makkelijk te bereiken. Mijn huid was echt heel schoon, de borstel daar in tegen was heel erg vies met al mijn gezichts make-up.



Conclusie

Yeah! I Like it. Echt een hele fijne reinigingsborstel en dat maar voor €8,95, jep, €8,95. Te koop bij de Action! 
Mijn gezicht voelde na het gebruik heel erg zacht aan! Voor €8,95 kan ik je 'm zeker aanraden. 


Bedankt voor het lezen en tot snel!
Liefs, Esmée


Volg jij mijn blog al op Bloglovin? Klik hier. Bedankt voor je reactie en tot de volgende keer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten