24 februari 2016

Max & More Liquid Lipsticks - Spanish Red & True Nude


Liquid Lipsticks, helemaal HOT! Zelfs de action heeft ze. Deze 2 liquid Lipsticks kosten bij elkaar nog geen euro. Ben je benieuwd? Lees dan snel verder!



De Max & More Liquid Lip Colors, zo worden ze genoemd, ze zijn per 2 verpakt. 


Dit zijn de kleuren Spanish Red & True Nude. Ze bevatten 3 gram per liquid lipstick en zijn 6 maandjes houdbaar. 


De verpakking van deze liquid lipsticks vind ik er echt geweldig goed uit zien, voor de action. Ze ogen naar mijn idee zeker niet goedkoop. De lipsticks hebben een normale sponsapplicator. 


En dit zijn de swatches. Not bad, de kleuren zijn niet intens van kleur maar hebben wel goed pigment. Spanish Red is echt een knal rode kleur en True Nude, een nude bruine kleur, eigenlijk wat de naam al zegt. 

Spanish Red



Dit is Spanish Red op mijn lippen. Het heeft een andere formule dan de liquid lipsticks die ik al heb. Het heeft meer een lipgloss formule alleen dan met veel pigment. De kleur vind ik erg mooi! Ik heb 1 laagje aangebracht. 

True Nude



Ook deze heeft een meer het lipgloss effect, dan een liquid lipstick. Deze kleur vind ik ook echt heel erg mooi. Zeker draagbaar. 


Ik vind ze leuk! Helaas zijn het geen "echte" liquid lipsticks maar juist meer lipglossjes met veel pigment. Beide liquid lip colors blijven niet enorm lang zitten. Na een maaltijd moet je ze bijwerken.

Het ziet er zeker niet gek uit, maar of ik het veel ga dragen? Dat weet ik niet. Maar ik ben wel erg tevreden over de prijs kwaliteit verhouding:

Voor slechts €0,79 heb je 2 mooie gepigmenteerde lipglossjes! Te koop bij de Action.

Bedankt voor het lezen en tot snel weer !
Liefs, Esmée




Volg jij mijn blog al op Bloglovin? Klik hier. Bedankt voor je reactie en tot de volgende keer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten