22 februari 2016

Favorieten van het moment - #1


De laatste tijd heb ik veel nieuwe producten getest en daar zitten een aantal favorietjes tussen. Een nieuwe parfum van Moschino, een aftershave balm als primer? Lees snel verder om er achter te komen waarom dit nou favorieten zijn!


MAC Velvet Teddy - De laatste tijd zijn bruine lipsticks helemaal in. Deze is niet helemaal bruin, (komt veel lichter over op de camera dan in real life helaas) maar Velvet Teddy is wel echt een donkerdere nude kleur. Ik ben er dol op en deze heb ik de afgelopen tijd heel veel gedragen. 


Nivea Aftershave Balm - Uhm ja, een aftershave balm als primer. Omdat het 2e ingrediënt Glycerine is, blijft je make-up de hele dag zitten, en werkt dus als een primer. Girl, dit product komt echt boven mijn verwachtingen uit en gebruik ik écht elke dag voordat ik mijn foundation en concealer aanbreng.

Beauty Blender - Een sponsje voor €20, ik kocht hem… Dit sponsje is niet zomaar een sponsje, dit is een geweldig sponsje. Ik kan het moeilijk uitleggen maar dit is zo'n fijne beauty tool, zeker het geld waard. Veel gebruikt!


MAC MSF LightScapade - Ben je gek op een koele glans? Dan is Lightscapade van MAC echt iets voor jou. Ik ben echt dol op dit product, in combinatie met Soft&Gentle is hij ook echt prachtig. 

Essence Pure Nude Powder - Voorheen gebruikte ik nooit poeder. Maar deze poeder van essence maakt je gezicht niet compleet mat, maar juist nog een beetje dewy. Klinkt misschien heel gek maar ik ben fan, zeker een aanrader!


Moschino Fresh Couture - Het raarste flesje die ik ooit heb gezien. De nieuwe parfum van Moschino is zó ontzettend fris en heerlijk! Ik heb er echt al zoveel complimentjes over gekregen. Ik zal hier nog een uitgebreid artikel over schrijven! 


Urban Decay Naked Basics Palette -  Laatst was ik mijn stash aan het opruimen, toen kwam ik deze beauty tegen en ik heb 'm gelijk voor aan gelegd, want dit product gebruik ik echt veel te weinig. De kleuren zijn zo ontzettend mooi voor een dagelijkse look. 

Dit waren dan al mijn favorietjes van het moment. Niet erg veel maar ik kan moeilijk producten erbij leggen die niet écht favoriet zijn. Bedankt voor het lezen, wat zijn jouw favorieten van het moment? 

Liefs, Esmée



Volg jij mijn blog al op Bloglovin? Klik hier. Bedankt voor je reactie en tot de volgende keer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten