20 februari 2016

Essence All About Nudes Eyeshadow Palette


Om even in de Essence sfeer te blijven, heb ik vandaag een review voor jullie van het All About Nudes Eyeshadow palette. Ben je gek op nude kleurtjes? En ben je nieuwsgierig geworden naar dit budget palletje? Lees dan snel verder.


DE VERPAKKING


De verpakking van het Essence paletje is veranderd. Voorheen waren ze kleiner en nu hebben ze ook een kleur meer. Het "dekseltje" is doorzichtig, zo kun je gemakkelijk zien welke kleuren er in het palette zitten. Op de voorkant staat ook: Essence All About Nudes Eyeshadow.
De oogschaduws hebben geen namen. 

Het pallet is in de kleur 02 Nudes, bevat 9,5 gram, 8 oogschaduws en is 12 maanden houdbaar.. 


Dit zijn de kleuren close-up. Er zitten 5 lichte kleuren in, en 3 wat donkerdere. 

SWATCHES



Wow! Ik ben stiekem een beetje verbaasd. De vorige palletjes van essence vielen mij wat tegen, maar deze daar in tegen bevalt mij er goed. De oogschaduws zijn heel fijn om uit te smeren, zijn zeker niet stroef, goed gepigmenteerd en hebben dus een fijne structuur.

DE OOGLOOK


En dit is de ooglook geworden, die ik met het palet heb gemaakt. Ik heb als eerst de linker kleur van de onderste rij aangebracht als basis kleur, vervolgens heb ik de 3e kleur van links, van de bovenste rij aangebracht in mijn arkadeboog. De rechter kleur van de bovenste rij in mijn outer-V, de linker kleur van de onderste rij op mijn bewegend ooglid en de linker kleur van de bovenste rij als inner corner highlight. 
CONCLUSIE


Ik ben onder de indruk. Je kunt makkelijk en snel een prima look maken. De kleuren blenden erg mooi met elkaar en de kleuren blijven mooi gepigmenteerd. Het is zeker een geschikt palette voor beginners maar ook voor bijvoorbeeld op reis.

Zoals je misschien wel kunt lezen, ik ben enthousiast. Wat vind jij van dit palette als je het zo ziet?

Dit palet kun je kopen bij het kruidvat voor €3,99

Bedankt voor het lezen en tot snel weer !
Liefs, Esmée



Volg jij mijn blog al op Bloglovin? Klik hier. Bedankt voor je reactie en tot de volgende keer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten