18 februari 2016

Essence Shape Your Face Contour Palette - 10 Ready Set Peach!


In het MEGA Essence pakket lag dit leuke product ook. Ik had het nooit eerder gezien, het Shape Your Face Contouring Palette, uitgekomen voor de Lente/Zomer assortiment update. Ben je benieuwd wat ik er van vind? Lees dan snel verder. 



De vormgeving van het palette vind ik zo ontzettend mooi! Zoiets heb ik nog niet eerder gezien bij Essence, hele verbetering vind ik!



Dit contour palette bevat een bronzer, highlighter en blush. Ze hebben 2 kleuren, 10 Ready, Set, Peach! en de kleur 20 Ready, Set, Pink! Dit is de kleur 10 Ready, Set, Peach! 

Het palette bevat 14 gram en is 12 maanden houdbaar. 


Dit zijn de swatches. De bronzer is erg mooi, wel wat warm van kleur, maar slaat niet oranje uit. De hihglighter ziet er niet heel spectaculair uit als ik het zo zie, en de blush is, uiteraard perzik kleurig. 
Alle 3 de poeders zijn erg goed gepigmenteerd en voelen zacht aan.


Hierboven zie je de bronzer, highlighter én blush aangebracht op mijn huid, met daglicht. De bronzer is mooi, wel wat warm, maar daar heb ik geen probleem mee! Als je er echt mee wilt contouren, zou ik iets anders kiezen, deze bronzer vind ik erg mooi en geschikt om je huid mee op te warmen. 
De highlighter zie je nauwelijks in daglicht, wat ik erg jammer vind. De blush heb ik heel voorzichtig aangebracht en geeft een mooie blos aan mijn wangen. 


Hierboven zie je de bronzer, highlighter én blush aangebracht op mijn huid, met flits. Zo komt de highlighter beter tot zijn recht op de swatch zag de highlighter er koeler uit dan op mijn gezicht. Er zitten minuscule glittertjes in en geeft een mooie glow. 


Ja! Ik ben fan. De bronzer is erg fijn om te gebruiken om je gezicht mee op te warmen en de blush is goed gepigmenteerd en geeft een mooie blos. De highlighter had naar mijn idee iets beter gemogen. Maar al met al, echt een top product! En dat voor maar €3,99. Ik kan je dit product zeker aanraden!

De Essence Lente/Zomer collectie is vanaf half februari 2016 verkrijgbaar bij Kruidvat en Trekpleister.

Wat vind jij van de Shape Your Face Contour palette van Essence, na het lezen van mijn review?

Bedankt voor het lezen en tot snel weer!
Liefs, Esmée



Volg jij mijn blog al op Bloglovin? Klik hier. Bedankt voor je reactie en tot de volgende keer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten