22 maart 2016

FREEDOM Make-Up - Pro Highlight in Ambient


Van Boozyshop kreeg ik een ontzettend tof pakket binnen met allemaal producten van Freedom Make-up, het zusje van Make-up Revolution. Ik ben dol op highlighter en naar mijn idee is een glow op je wangetjes echt niet mis. Lees snel verder!



Dit is de Freedom Professional Londen Make-up PRO Highlight. Wat een naam, om het wat korter te noemen noem ik het gewoon de Pro Highlight. 


Dit is de Pro Highlight in de kleur Ambient. Boozyshop heeft ook nog andere kleuren. Namelijk de kleuren Glow, Brighten & Diffused.

Het product bevat 7.5 gram en is 12 maanden houdbaar.


De highlighter heeft een tof patroon en het merk, Freedom staat er ook in. Hier is de highlighter nog niet geswatched. Er zit een glitterlaagje over heen. Het laagje blijft wel zitten maar vervaagd gewoon een beetje.



En dit is de swatch, je moet even goed kijken, op camera zie je het altijd veel minder goed helaas. De highlighter is erg mooi, en geeft soort een gouden glans.


En dit is de highlighter op mijn gezicht. Het is echt een hele mooie, subtiele highlighter. Heel erg mooi. De minuscule glitters die erin zitten vallen niet enorm veel op, het geeft zeker een mooie glow! De foto is gemaakt met daglicht.



Ik ben erg te spreken over deze Freedom highlighter. Hij kost slechts €4,95 en je vindt 'm hier.

Wat vind jij van deze highlighter als je het zo ziet op foto's?

Bedankt voor het lezen en tot snel weer!

Liefs, Esmée

*In samenwerking met Boozyshop

Geen opmerkingen:

Een reactie posten