24 maart 2016

Benefit HOOLA Zero TanLines


Het heeft even geduurd, maar hier is hij dan! De review over de Benefit Hoola Zero TanLines, een soort make-up voor je lichaam, het is een zelfbruiner die je er na 1 keer al vanaf kunt wassen. 
De Hoola familie is uitgebreid, namelijk met de vloeibare Hoola bronzer en dit product dus, een zelfbruiner! Ben je benieuwd geworden? Lees dan snel verder. 



De verpakkingen van Benefit blijven mijn favoriet. Zo vrolijk! Deze verpakking ziet er leuk en tropisch uit, en zo ruikt hij ook!

Dit product van Benefit is dus een eenmalige zelfbruiner. Hij blijft zeker 12 uur zitten, zonder af te geven, dus ideaal voor een feestje! 

"The believable allover body bronzer" 

De tube bevat 147 ML en is 12 maanden houdbaar.


Maar hoe gebruik je dit dan precies? Heel simpel! Je draait de dop eraf, zo kun je product uit de tube knijpen. In de dop zit een spons verstopt, als je deze eruit trekt heb je een hele handige tool op het mee aan te brengen. 


Niet schrikken! De gel is vrij donker van kleur, als je het uitsmeert valt het echt reuze mee! Je hebt maar een klein beetje nodig om bijvoorbeeld je hele arm mee te "zelfbruinen". 


En dan is dit het resultaat. Boven zie je mijn arm waar ik geen zelfbruiner heb gebruikt, en mijn arm daaronder, daar zie je de Benefit Hoola Zero Tan Lines, aangebracht.

De geur van dit product vind ik persoonlijk erg lekker, je moet er wel van houden. De geur zelf blijft niet enorm lang hangen, maar de bronzer zelf wel. Hij blijft zeker wel 12 uur zitten. Het geeft geen TanLines, zoals het product zelf al zegt, en het geeft ook niet af aan mijn kleren. 

Het effect van het product vind ik erg mooi. Je ziet zeker verschil. De bronzer kan soms wel wat oranje uit slaan. Ook moet je vrij snel te werk gaan, dus je moet in delen werken, als je bijvoorbeeld je hele been in een keer wilt doen, raad ik je het toch echt aan, om in delen te werken. 


En dan natuurlijk wat ik er van vind. Ik vind het concept en het product echt heel erg leuk! Het effect is erg mooi en natuurlijk, handig voor als je wel een kleurtje wil maar niet voor een week met een bruine huid wil lopen. I Like it! Ik ben alleen wel bang dat ik het niet al te vaak ga gebruiken. Naar een feestje zal ik het zeker wel opdoen! 

Ik ben erg benieuwd wat jij denkt over dit product van Benefit, het is iets totaal anders, maar naar mijn idee echt een leuke toevoeging aan het assortiment van Benefit. Ik heb dit namelijk nog bij geen ander make-up merk voorbij zien komen!

Bedankt voor het lezen en tot snel weer!
Liefs, Esmée


Geen opmerkingen:

Een reactie posten