26 maart 2016

FREEDOM Make-up PRO 12 Secret Rose


De lente is begonnen en ik vind het de laatste tijd weer erg leuk om met oogschaduw te experimenteren. Dit palette van Freedom make-up heeft perfecte Rose kleurtjes, erg geschikt voor de lente dus. Lees snel verder!


De verpakking


In December 2015 testte ik ook al een PRO 12 palette uit van Freedom Make-up, dat was namelijk het Pro 12 Fabuleux palette.

De verpakking van dit Freedom palette is simpel, strak en oogt niet goedkoop naar mijn idee. Je kunt door de verpakking heen kijken om te zien welke kleuren er in het palette zitten. 


Zoals de naam eigenlijk al zegt heeft het 12 oogschaduw's. Verder bevat het 12 gram en is het palette ook 12 maanden houdbaar. 

Swatches
 Swatches van de bovenste rij.


Swatches van de middelste rij:


Swatches van de onderste rij:


De kleuren hebben allemaal echt een goed pigment. Sommige zijn wel wat poederig. Ook zit er echt een soort holografisch kleurtje in, de meest linker kleur van de middelste rij is dus een soort holografisch. De afwisseling van de kleuren zijn echt perfect, ze lopen ook van licht naar donker, makkelijk om mee te werken.
Ooglook


En dan is dit de ooglook die ik met dit palette heb gemaakt. Ik heb de simpele bruine kleur uit het palette in de arkade gebruikt, de taupe/grijze kleur in de outer V, de holografische kleur aan het binnenste deel van mijn oog, en de highlighter kleur in de binnenste ooghoekjes.

De oogschaduws zijn erg makkelijk om mee te werken, blenden makkelijk maar geven helaas wel een klein beetje fall- out.

Prijs & Verkrijgbaarheid

Nu zijn jullie natuurlijk benieuwd naar de prijs! Dit palette kost slechts €6,99 en is te koop bij Boozyshop, je vindt 'm hier.

Bedankt voor het lezen en tot de volgende keer!
Liefs, Esmée

*In samenwerking met Boozyshop.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten