28 maart 2016

ELF Eyebrow Kit - Medium


Ik heb echt een obsessie met wenkbrauwen. Ik vind het ook erg leuk om nieuwe producten te proberen en ook te experimenteren met kleur, vorm en dikte! Dit wenkbrauw kitje van ELF bevat een gel en een poeder, ik ben erg benieuwd! Jij ook? Lees dan snel verder.



Ik heb de Eyebrow Kit van Eyeslipsface in de kleur Medium. Ik heb van mijzelf donkerblond haar en vind het daarom mooi als mijn wenkbrauwen een tintje donkerder zijn. 


De wenkbrauwkit bevat een gel en een poeder. De gel is een stuk donkerder dan de poeder. Totaal bevat het 3.7 gram en is 12 maanden houdbaar. Ook zit er een wenkbrauw kwastje bij, en ook een soort oogschaduw kwastje, waarom weet ik eerlijk gezegd niet, maar misschien was een spoolie handiger geweest.. 

De verpakkingen van ELF, van de studio lijn, doen mij zo erg denken aan NARS! Plus punt, want NARS is echt een prachtig merk, maar ELF is 10 x goedkoper!


Dit zijn de swatches van beide wenkbrauw producten. Links zie je de gel en rechts de poeder. 


En dit is het effect van de Wenkbrauw Kit, op mijn wenkbrauwen. Links zie je mijn kale wenkbrauw, en rechts zie je de gel + poeder aangebracht. Aan de buitenkant van mijn wenkbrauw heb ik de gel gebruikt, en aan de binnenkant heb ik de poeder gebruikt, zo heeft mijn wenkbrauw een mooie overloop.

De gel is heel gemakkelijk in gebruikt en werkt mooi strak, waar ik persoonlijk erg van houd. De poeder is ook erg fijn en geeft een mooi natuurlijk effect.
Ik had eigenlijk gehoopt dat er een borsteltje had bijgezeten, om het een beetje uit te kammen, soms is het nog wat hard en is het mooier om het uit te borstelen. Maar al met al, echt een heel fijn product.



Ik ben erg te spreken over dit wenkbrauw product van ELF, het werkt erg snel en gemakkelijk. De kleur medium is goed voor mijn wenkbrauwen, ik heb zelf donkerblond haar!

Dit product is te vinden in de webshop van ELF voor €4, klik hier.

Wat vind jij van dit product als je het zo ziet, of heb je het product zelf ook al?

Bedankt voor het lezen en tot snel weer!
Liefs, Esmée

*In samenwerking met Eyeslipsface.nl 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten