19 maart 2016

ELF Contour Blush & Bronzer + Contouring Brush


Deze week blijf ik een beetje in de ELF sfeer. In mijn vorige review van het Illuminating palette hebben jullie al kunnen lezen dat ik een aantal producten heb ontvangen van ELF om te reviewen. Vandaag review ik de Contour Blush & Bronzer poeder en de contouring brush. 


ELF Contour Blush & Bronzer Poeder - Fiji Matte €4


Contouren is iets wat ik de laatste tijd niet meer oversla tijdens mijn dagelijkse routine. Ik vind het effect zo mooi en ik ben altijd wel opzoek naar iets nieuws. Aan blush moet ik nogsteeds wennen, ik heb niet veel blushes en draag het ook amper. 


Dit is de Contour Blush & Bronzer poeder in de kleur Fiji Matte. Het product bevat 4 gram. De verpakking van deze producten van ELF doen mij zo enorm denken aan die van NARS. Echt een plus punt, want dit is 10x zo goedkoop!


Dit zijn de swatches van de poeders. Ze zijn goed gepigmenteerd, niet enorm droog en ook niet poederig. De bronzer is erg mooi warm, ik denk dat hij meer geschikt is om je huid mee te "bronzen" dan om mee te contouren. De blush ziet er ook erg mooi en natuurlijk uit. 

ELF Contouring Brush - €8


Ik heb echt een zwak voor kwasten. Ik weet niet hoeveel ik er heb maar nieuwe kwasten zijn overbodige luxe nu. 


Dit is de ELF Contouring brush, de haren zijn enorm zacht en staan dicht op elkaar. 


Hier zie je de bronzer poeder op de contouring brush. Hij pakt veel product op, dus het is wel nodig om goed af te tikken!  


En dit zijn de 2 poeders op mijn gezicht. Ik heb de bronzer aangebracht met de contouring brush, ik vond de kleur nog niet eens zo gek in mee te contouren, zoals ik dus zei had ik meer verwacht dat hij wat te warm was, hij is ook warm maar hij is toch wel mooi om mee te contouren. De kwast werkte erg snel en makkelijk!

De blush heb ik echt heel onopvallend aangebracht. In het echt zag je dat ik een mooi blosje had, maar op de camera valt hij wel wat weg… 

Ik ben echt heel erg tevreden over de producten. De kwast is erg fijn in gebruik, je krijgt geen streep, je kunt het er juist mooi mee uit blenden voor toch een strakke contour.

Je vindt de ELF Contour Blush & Bronzer hier, en de Contouring Brush hier.

Wat vind jij van deze producten van ELF? 

Bedankt voor het lezen en tot snel weer!

*In samenwerking met ELF

Geen opmerkingen:

Een reactie posten