17 maart 2016

ELF Illuminating Palette


Bij EyesLipsFace mocht ik een aantal producten uitkiezen om te reviewen, ontzettend tof! Onlangs deed ik namelijk ook een bestelling bij ELF en over die producten was ik erg te spreken. Dit is het nieuwe Illuminating Palette, hopelijk bevalt deze mij ook goed, ben je benieuwd? Lees dan snel verder.



Het illuminating palette is net nieuw in de webshop. Ze hadden dit palette al, maar dan met blush kleuren. Nou ben ik geen blush drager, dus daarom was heel erg benieuwd geworden naar dit palette.

De verpakking



De verpakking is simpel. Ik vind het erg fijn dat het nog in een doosje verpakt zit, geeft toch wat meer uitstraling. De verpakking van het product zelf is mat en gaat open met een klik systeem. Ook heeft het een grote spiegel, wat erg praktisch is.

Het palette bevat 4 kleuren, 16 gram en is 12 maanden houdbaar.

Swatches


En dit zijn de swatches van alle 4 de highlighters. Het pigment is echt top, de kleuren combinatie is ook erg mooi, er zitten koele en warme tinten in. De highlighters zijn poederig maar niet té poederig.


En dit zijn de swatches op mijn arm. De highlighters smeren stuk voor stuk echt heel gemakkelijk uit. 


En dit is hoe de highlighters er op mijn gezicht uit zien. Ik heb de bovenste 2 kleuren gebruikt voor de highlight. De onderste 2 kleuren licht aangebracht als een blush, deze zijn niet enorm opvallend. 
De bovenste 2 highlighters zijn werkelijk waar prachtig, ze hebben echt een mooie en intense glans. 


Ik ben in ieder geval erg te spreken over dit mooie palette van ELF. Je vindt het palette hier voor €8

Wat vind jij van dit product als je het zo ziet? 

Bedankt voor het lezen en tot snel weer!
Liefs, Esmée


*In samenwerking met ELF

Geen opmerkingen:

Een reactie posten