16 maart 2016

Fake fur Gilet & New Paul's Boutique bag - Duifhuizen.nl


Terug op mijn bekende plekje, bij ons in de voortuin om leuke outfit shots te maken! Van Duifhuizen Tassen & Koffers mocht ik een tas uitzoeken om te reviewen, hoe tof is dat? Lees snel verder als je benieuwd bent geworden. 



Duifhuizen.nl is een webshop met een enorm aantal aan tassen en koffers. Ik kreeg de kans om een tas uit te zoeken die ik bij mijzelf vond passen. En waarom past deze tas zo goed bij mij? 

De kleur grijs komt veel terug in mijn kleding stijl en is naar mijn idee erg gemakkelijk te combineren. Ik ben gek op opvallende details bij een tas, zo is hier het oranje gedeelte echt een eye-catcher. De tas is zowel chic als stoer! 





Dit is de Paul's Boutique Shopper Marylebone Ally Grey. 
De afmetingen van de tas zijn: 36.5 x 16 x 33 cm (bxdxh). Hij is erg ruim en al mijn schoolspullen passen er met gemak in. Hier vind je deze shopper van Paul's Boutique.


Wat ik draag: 

Blouse: SheIn - Fake Fur Gilet: H&M - Jeans: Noisy May - Heels: Straatstijl.nl - Bag: Duifhuizen.nl

Wat vind jij van mijn outfit en mijn nieuwe Paul's Boutique tas? 

Bedankt voor het lezen en tot snel weer! Liefs, Esmée



Geen opmerkingen:

Een reactie posten