12 maart 2016

Mary-Lou Manizer van The Balm voor nog geen €4


Ik ben weer een highlighter rijker. De wel bekende Mary Lou Manizer van The Balm, en dat voor nog geen €4, tja je vindt het gewoon op Aliexpress. Ben je benieuwd naar de kwaliteit? Lees dan snel verder.






De verpakking van Mary-Lou is echt identiek met de echte. Het product bevat 8.5 gram. 



Met het Manizer Sisters palette viel mij ook al gelijk op dat de highlighter geen koele kleur heeft. Ik zie tenminste bij veel youtubers dat het echt een koele, bijna een soort zilveren kleur heeft in de pan. Deze is wat warmer qua kleur. Never mind, het is en blijft een replica. 


De swatch is goed maar lastig te zien op camera. Hij is inderdaad erg warm in vergelijking met de echte. Ik heb de echte niet maar ik zie wel verschil met foto's. Het pigment is goed, hij is niet enorm poederig en brengt gemakkelijk aan.


En dit is de highlighter op mijn gezicht. Ik vind het echt heel erg mooi moet ik eerlijk toegeven. Een koelere glans had ik het liefst gezien bij deze, ik had deze besteld in de hoop dat hij koeler was dan de Mary Lou uit het Manizer sister palette, maar meer mag ik echt niet klagen, voor nog geen €4 is het echt een prachtige highlighter. 

Voor €3,73 heb ik deze highlighter besteld op Aliexpress, ik zie dat deze nu nog goedkoper is, namelijk €2,64 je vindt de highlighter hier.

Bedankt voor het lezen! Wat vind jij van deze highlighter als je het zo ziet?
Liefs, Esmée




Geen opmerkingen:

Een reactie posten